Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 8 May 2022 08:21:48 -0700 (PDT)
Subject: Re: Przejrzenie Wyborczej
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 8 May 2022 15:21 UTC

On Sunday, May 8, 2022 at 11:53:38 AM UTC-3, Piotr wrote:

> [...]
> ==> I to wszystko co musza wiedziec o OBECNEJ etyce i osobistej integrity czlowieka ktorego kiedys szanowalem.

A pluj sobie pan ile chcesz, byle nie na moje buty. Ja tez pana nie znalem. Lecz ta panska manipulacja ‘panska’ praca naukowa otworzyla mi ostatecznie oczy. Nie spodziewalem sie, szczerze mowiac.

SubjectRepliesAuthor
o Przejrzenie Wyborczej

By: Russet Bulba on Mon, 25 Apr 2022

42Russet Bulba