Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 May 2022 05:08:54 -0700 (PDT)
Subject: Re: Przejrzenie Wyborczej
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 10 May 2022 12:08 UTC

On Tuesday, May 10, 2022 at 8:48:06 AM UTC-3, Piotr wrote:

> _To_ Pan b. stabilnie wydedukowal? Dziekuje za przypomnienie sensu traktowania Pana jakby ciagle byl Pan
> myslacym otwartym na wyjasnienie czlowiekiem, a nie zalosna karykatura dawnego Andrzeja Straka,
> kto zrobi wszystko aby odwroci uwage od swoich "typowo sbeckich metod".
>
> Jak to ujal Panski Mistrzu:
> "To jest zenada, ZENADA! Jak mi sie podobnie pogorszy na stare lata, to prosze mnie odciac od internetu".
>
> Piotr

> [...]

Panie Piotrze, pisze sie nie dla siebie lecz dla czytelnika i tegoz czytelnika wywiodl pan w pole.Kwestia czy nieswiadomie, czy tez to bylo panskim celem. Niemniej w tym procesie usunal pan z widoku wszystkich kontrybutorow do paniej pracy. Zostal tylko sam cytujacy sie z wlasnej poprzedniej pracy pan Piotr Trela. Sam sobie sterem, zeglarzem, okretem :-).

SubjectRepliesAuthor
o Przejrzenie Wyborczej

By: Russet Bulba on Mon, 25 Apr 2022

42Russet Bulba