Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 19 May 2022 19:50:14 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Rosja_ma_już_plan_na_Mariupol
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Fri, 20 May 2022 02:50 UTC

On Thursday, May 19, 2022 at 7:39:30 PM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
> w Chinach.
>
> Unia Europejska sciaga pieniadze ze
> wszystkich swoich czlonkow i alokuje
> tam gdzie chce, w iloci w jakiej chce
> i na przestrzeni czasu jaki sobie zyczy,
> nazywajac Funduszami Wyrownawczymi,
>
> ...robiac te inwestycje calkiem wbrew
> naukom ekonomicznym, tworzac bable
> inwestycyjne, nadwyzki kapitalowe,
> mal-inwestycje itp., Zawyzajac dochod
> jednej grupie mieszkancow Unii a
> obnizajac innej.
>
> Unia robi to w celach politycznych, i jak
> postawilam teze w celu wywolywania
> konfliktow i wojen, ...to organizacja wojenna,

Balcerowicz niedawno stwierdzil, Basia
podawala link do wideo, ze 50% dochodow
polskiej wsi to wynik subsydiow EU.

W miastach moze byc nie inaczej, bo
za funduszami EU podaza prywatny kapital
spekulacyjny lokujacy sie w z-urbanizowanych
centrach, ...wiec w polskich maistach byc
moze wiecej nizeli polowa dochodow jest
kreowana naplywem pieniedzy z zagranicy.

Ten influx trwa, zamiast malec po dekadzie
czlonkowstwa w EU to wykazuje jeszcze
tendencje wzrostowe.

Bez tak dramatycznego, sztucznie
wygenerowanego zroznicowania dochodow
pomiedzy Polska a Ukraina, nie doszlo by
nigdy do wojny, ...jako ze u Ukraincow nie
powstala by ekspektacja wielkiego dobrobytu
(na Polska modle) z racji tylko przylaczenia
sie do EU/NATO.

Powtorze, EU to organizacja wojenna ktorej
udalo sie we Wschodniej Europie wywolac
w XXI wieku wojne.

Basia (Ona/Jej)

SubjectRepliesAuthor