Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 20 May 2022 10:14:37 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Rosja_ma_już_plan_na_Mariupol
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Fri, 20 May 2022 17:14 UTC

On Friday, May 20, 2022 at 9:40:18 AM UTC-7, cyrylme...@gmail.com wrote:

> NATO nie wyposazylo Ukrainy w bron ofensywna przed atakiem Rosji. Pozniej podeslalo troche starych sowieckich czolgow oraz Migow.
Oczywiscie, posiadanie jakiejkolwiek broni, nawet 100% defensywnej bylo postrzegane przez Putina jako zagrozenie legitimizujace napasc.

Ja o jednym, Bulba o drugim.

USA/Nato latami przygotowywalo
Ukraincow do walki w Donbasie,
oraz na Krymie. Amerykanie nie
wykazywali zadnego wrecz
zainteresowania implementacja
umow Minskich.

Dla potrzeb wojny w Donbasie Ukraincy
mieli wystarczajco wlasnej broni, ...przy
tym mogli liczyc na szmugiel pomniejszej
broni z Zachodu.

Putyn zatrzymal ofensywe w Donbasie
dokonujac inwazji calej Ukrainy.

NATO najpierw podgrzewalo Ukraincow
do boju bo spodziewalo sie ze wojna
bedzie miala miejsce na rubiezach,
z daleka od EU, ...teraz wojska NATO
sie biernie przygladaja z zagranicy.

Nie sa i nie byly gotowe angazowac
Rosji. Ukraincy zas gina tysiacami
w wojnie ktorej nie moga wygrac.

Sa rozne filmiki sprzed lat ukazujace
rozne wspolne cwiczenia, manewry
jak by to Ukraincy mieli razem z MATO
walczyc. Do tego ich przygotowywano
wprowadzajac w blad, ...dzisiaj gina sami.
https://www.youtube.com/watch?v=sfxO5pMGxEM
https://www.youtube.com/watch?v=o-rnCjaMaXA

Basia (Ona/Jej)

SubjectRepliesAuthor