Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 20 Oct 2022 17:16:23 -0700 (PDT)
Subject: Re: Gdzie ten report, panie Piotrze i jakie rezultaty?
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 21 Oct 2022 00:16 UTC

On Thursday, October 20, 2022 at 8:42:35 PM UTC-3, Piotr wrote:

> Sa pytania i pytania - sa uczciwe pytania o uzasadnienie argumentow i wczesniejsze opinie - i na te odpowiadam,
> ku irytacji Straka ze tak szczegolowo i z zyciem cytatow.
>
> Tych pytan nie nalezy mylic tego z TROLLOWANIEM przez internetowe kanalie pokroju Zwolan, da Lancia, Strak, czy Zenon,
> czy wczesniej Bobrowski, ktorzy z frustracji ze nie potrafia zbic moich argumentow - szukaja _jakikchkolwiek_ prywatnych
> informacji o mnie lub mojej rodzinie, ktore mogliby uzyc przeciwko mnie:

> [...]

Byla prosta prosba o rozwiniecie panskiej odpowiedzi na moje pytanie o kwantyfikacje rezultatow Waszego projektu a dostaje stek poszatkowanych tekstow z najrozmaitych postow roznych epok jak powyzej. Tak wiec, co przez ten projekt uzyskaliscie. Powiedzial pan juz A ale to logiczne B jakos z pana wydobyc sie nie moze. Ani nie podaje pan powodow dla ktorych nie chce pan udzielic konkretnej odpowiedzi trzaskajac przy tym nozycami po wszystkim, cokolwiek w panskiej kartotece siedzi. Skad ta nerwowosc?

SubjectRepliesAuthor
o Gdzie ten report, panie Piotrze i jakie rezultaty?

By: Russet Bulba on Tue, 18 Oct 2022

15Russet Bulba