Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 21 Oct 2022 08:40:04 -0700 (PDT)
Subject: Re: Gdzie ten report, panie Piotrze i jakie rezultaty?
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 21 Oct 2022 15:40 UTC

On Friday, October 21, 2022 at 10:10:17 AM UTC-3, Piotr wrote:

> Aaa - to gdy pisal Pan
> " Otrzymal pan dziesiatki pytan w czasie naszych dyskusji i nie odpowiedzial pan praktycznie na zadne"
> to mial Pan na mysli swoje "DZIESIATKI PYTAN" dotyczacych "kwantyfikacji rezultatow Waszego projektu"?
>
> Pytam, bo owszem widze jedno takie pytanie w tytule tego watku, ale zeby od razu "DZIESIATKI pytan o kwantyfikacje rezultatow Waszego projektu"??? Ty bardziej ze na to tytulowe pytanie ...odpowiedzialem gdy sie Pan POPRZEDNIO O TO SAMO pytal.
> I w podziekowaniu dostaje pouczenie: "nie odpowiedzial pan praktycznie na zadne pytanie"

> [...]

No wiec jakie te rezultaty w liczbach? Kazdy widzi, iz unika pan odpowiedzi na to proste pytanie jak i na dziesiatki innych w przeszlosci. Nie na ten lecz na wszelkie tematy. Tak wiec wskazal pan publikscje lecz wszak byl pan uczestnikiem projektu, to winien wiedziec, chociaz widac wyraznie iz dwie osoby sobie wieksze kredyty przypisaly. Ladnie, ze chociaz wzmienili obecnosc pana. Pan nie byl az tak laskawy wczesniej w swojej publikacji.

SubjectRepliesAuthor
o Gdzie ten report, panie Piotrze i jakie rezultaty?

By: Russet Bulba on Tue, 18 Oct 2022

15Russet Bulba