Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 25 Oct 2022 12:11:45 -0700 (PDT)
Subject: Re:_W_Międzyzdrojach_narasta_problem_z_Ukraińcami
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 25 Oct 2022 19:11 UTC

wtorek, 25 października 2022 o 18:06:01 UTC+2 andal napisał(a):

> juz pan Piotr przerobi to tak zeby pasowalo do jego ideologii,
> zna metody i ma wspaniale nozyce, potnie poprzerabia zinterpretuje
> slusznie a na koncu dostaniesz opieprz

Tak jak (niestety) mój ulubiony amerykański Youtuber historyczny Atun-Shei opierniczył Donnelly'ego i Dänikena robiąc z nich polityczną "czarną reakcję".

SubjectRepliesAuthor
o W Międzyzdrojach narasta problem z Ukraińcami

By: Zexon on Mon, 24 Oct 2022

20Zexon