Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 23 Jun 2023 07:45:27 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Ten_Titan,_Tytan,_Titanic_co_zatonął_to_jest_g
ruba_sprawa_polityczna
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 23 Jun 2023 14:45 UTC

On Friday, June 23, 2023 at 8:14:26 AM UTC-3, Basia wrote:

> Takie rzeczy staja sie oczywiste ale dopiero po fakcie.
> Tymczasem wlasnie zalamuje sie ukrainska ofensywa.

Nie sadze. Byly wiadome od poczatku, jako ze Putin posiadal elementy racjonalnego myslenia. A liczyl na szybkie zalamanie sie oporu Ukrainy i zmiane wladzy. To sie nie stalo. Putin parl do tej wojny. Nie szukal politycznego porozumienia. Szedl na calosc. Oczywiste z publikacji tej sceny z Niriszkinem. Szybki upadek Ukrainy budowal jego prestiz jako meza stanu z realistyczna wizja jak i by wprowadzil sytuacje militarnego zastraszenia do Unii, co i bylo jego celem. Prezentowanie Rosji jako militarnego mocarstwa nie tylko nuklearnego ale i konwencjonalnego bezwzglednie wykorzystujacego sprzyjajace momenty polityczne celem swoich interesow.

> Basia (Ona/Jej)

SubjectRepliesAuthor
o Ten Titan, Tytan, Titanic co zatonął to jest gruba

By: a a on Thu, 22 Jun 2023

22a a