Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 23 Jun 2023 13:14:34 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Ten_Titan,_Tytan,_Titanic_co_zatonął_to_jest_g
ruba_sprawa_polityczna
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 23 Jun 2023 20:14 UTC

On Friday, June 23, 2023 at 11:54:08 AM UTC-3, Basia wrote:

> Amerykanie za to szukali:
> https://www.youtube.com/watch?v=JeWHviwLMy8&t=1s
>
> ...i dalej szukaja:
> https://htrs-special.s3.us-west-2.amazonaws.com/US-Senators-Resolution-Nuke-Ukraine-Equals-War-with-Nato.mp4
>
> Basia (Ona/Jej)

I dlatego przez ostatnie kilka lat przed ruska obecna inwazja tak niewiele sie dzialo? A wiec pytanie, co czynila Rosja aby historycznie rosyjskie obszary w obrebie Ukrainy wrocily do niej w sposob pokojowy? Jakie formalne i oficjalne pretensje wnosila w tej sprawie i jakie pokojowe metody ich uregulowania proponowala o ile pokoj mial jakiekolwiek znaczenie w uregulowaniu tego konfliktu. Warte chyba rozwazenia celem zrozumienia prawdziwych intencji. Konsekwentnie, jakie bylo jej postepowanie?

SubjectRepliesAuthor
o Ten Titan, Tytan, Titanic co zatonął to jest gruba

By: a a on Thu, 22 Jun 2023

22a a