From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Zwyciestwo Prawdziwego Polaka nad wyksztalciuchem!
Date: Mon, 26 Jun 2023 14:01:13 -0400
References: <be3e7f2c-af73-4e9b-b8fd-078cf7dd4592n@googlegroups.com> <c59e9i1mskh4shpicglafr1dokmplb81f2@4ax.com> <53f28923-a171-4ee6-a3b5-70df1330c2a8n@googlegroups.com> <7bah9i9s6j0t4q93cdor7i27qutdud94pr@4ax.com> <0734577b-87e5-447b-89cc-cc1980c12251n@googlegroups.com> <rjeh9ip3h3cnp0gre9jei3baspoailjab5@4ax.com> <4e99209d-a3b0-42ca-9585-d52db843fc0dn@googlegroups.com> <umqh9i54actur9ljhrtv6hckf62k0uv5vd@4ax.com> <b3242520-5a27-43a9-b985-e55da0abf46cn@googlegroups.com>
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Mon, 26 Jun 2023 18:01 UTC

On Mon, 26 Jun 2023 03:36:27 -0700 (PDT), Russet Bulba
<cyrylmetody2014@gmail.com> wrote:

>Panie Zalku, przezyli wojne i w ciagu tych 5 lat, kiedy w koncu europejskich Zydow policzono wyemigrowali niemal doszczetnie poza Europe.
>Pytanie czy byli wyjatkiem, kiedy szacowano te straty. W koncu Muzeum Holokaustu wie co pisze, czy pisze tez banialukji, jak czesto bywa z szacunkami.

Tak jak pisalem - jak nie ma dowodow na dokladna liczbe, mozna
wymachiwac kazda liczba. Mozna twierdzic ze skoro z gett ucieklo 250
tysiecy Zydow, a wojne przetrwalo 35 tysiecy, to Polacy sa
odpowiedzialny za smierc okolo 200 tysiecy Zydow.
Jak nie ma dowodow ilu Polakow pomagalo Zydom, to mozna twierdzic ze
kazdy Polak ktory nie wydal Zyda Niemcow pomogl Zydowi, a wiec miliony
Polakow pomagaly Zydom.
Ja nie mam na ten temat zdania, a juz na pewno na temat Zydow z
Bulgarii, oprocz tego ze wielu bulgarskich Zydow mialo sklepy w
Tel-Avivie w okolicy Jaffo.

zalek

SubjectRepliesAuthor
o Zwyciestwo Prawdziwego Polaka nad wyksztalciuchem!

By: ZalekBloom on Mon, 19 Jun 2023

54ZalekBloom