Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 9 Oct 2023 16:10:51 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Będzie_kurwa_aj_waj!
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 9 Oct 2023 23:10 UTC

On Monday, October 9, 2023 at 7:49:18 PM UTC-3, Nostradamus wrote:

> To germanizacji, czy judaizacji?

Basia pisze takim swoim grypsem. Aby ja zrozumiec, to: Yehudei Ashkenaz tlumaczy sie i oznacza niemieckiego Zyda. Znakomita wiekszosc Zydow w USA, to Aszkenazi. Ich codziennym jezykiem jest jidisz, w sumie zbudowany na jezyku niemieckim. O judeizacji USA pisal juz swego czasu Karol Marx. Tak wiec temat znany, jakkolwiek nie dyskutowany a raczej swiadomie pomijany. Tak jakby nie istnial, a przeciez we wszelkich innych kwestiach Marx jakoby sie nie mylil. Ciekawa jest geneza tych neokonow, jako ze nic na kamieniu nie rosnie. A wiec spora ich liczba pochodzi z rodzin trockistowskich, w sumie redykalnie lewicowych w poprzednich pokoleniach, a ktorych celem byla przebudowa swiata. Tak wiec czy dzialaja z prawej, czy lewej, cel i wizja pozostaje ta samo. Jednym z ich ideologicznych ojcow byl Levi Strauss.

SubjectRepliesAuthor
o Będzie kurwa aj waj!

By: narciasz on Sat, 7 Oct 2023

38narciasz