https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=75175&group=soc.culture.polish#75175

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 Oct 2023 09:01:04 -0700 (PDT)
References: <a16ce7ca-9dcf-4320-a7bf-2f6f738578a4n@googlegroups.com> <hdiliih5iqvamb3ng66h429157svhasd11@4ax.com> <490b7586-43e7-462a-8f99-1afd520b2d83n@googlegroups.com> <2ovlii1kpq68f98889632tf58s0bk2b6dc@4ax.com> <13413b52-6a6a-4762-916e-5cdfc3fe46ebn@googlegroups.com> <d7a03315-cb83-42ba-912e-6b72d94c203cn@googlegroups.com> <i24mii5nk3bjna85fbuaj04ec9m2pan4ba@4ax.com> <89ed951e-e849-4d31-beee-eefdde3d7ffen@googlegroups.com> <793b60a2-766b-4a39-9d17-a786884e1d96n@googlegroups.com> <ofoniipono7ffopkjr8053pte65lei2q0m@4ax.com>
Subject: Re: Bohaterscy partyzanci Hamasu odcieli glowe sjonistycznej hydrze!
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 15 Oct 2023 16:01 UTC

On Sunday, October 15, 2023 at 10:44:54 AM UTC-2:30, Zalek...@hotmail.com wrote:

> Nie wiem, czy to wiek, czy byc moze Global Warming, ale zauwazylem ze
> ostatnio prymitywnie Pan klamie i obrzuca Pan oponenta wyswiechtanymi
> wyzwiskami. Nie razi mnie ze ktos nazywama mnie "Radziecki komputer
> Zalek-3000", razi mnie czlowiek ktorego uwazam za inteligientnego
> nagle uzywa prymitywnych wyzwisk jak nie przymierzajac jakis ORMOwiec.
>
> No, najpierw wskaze na Panskie klamstwo:

Po owocach poznacie ...ktory z nich klamie:

> "1. Polak skrytykuje akcje Izraela wobec Palestynczykow
> 2. Radziecki komputer Zalek-3000 odpowie:" A u Was to Czarnych,
> poprawka: Zydow mordowali".
>
> Gdyby "Radziecki komputer Trela-3000" przeczytal caly watek, to
> zauwazyl by ze to wlasnie p. Bulba skierowal ta dyskusje na watek
> zydowski:
>"B.: No i Zydzi tez chyba wola Niemcow od Polakow mimo tych 6,000,000 zgladzonych."

Liczy sie kto z Niemcow skierowal to Polakow mordujacych Zydow:
> " Dzis Niemcy nie wypieraja sie ze Zydow mordowali, przyznali sie winy i
nawet placa odszkodowania, a Polacy? Jak reaguja Polacy na kazda
informacje wskazujace ze byli Polacy ktorzy Zydow mordowali?"

Stad "radziecki komputer Zalek-3000 odpowie:" A u Was to Zydow mordowali".

> Nastepne Panskie klamstwo:

whau, you on the roll. Let's see:

> "3. Na pytanie do czego pije, p Zalek zasugeruje, ze Polacy nie mieli
> niz przeciwko masowemu mordowaniu Zydow, ktorzy uciekli z gett. "
> Zalek nic takiego nie sugerowal, zalek tylko wskazywal na PRAWDZIWE
> pubikacje NSZ o Zydach, na PRAWDZIWE fakty mordowania i wydawania
> Zydow, na PRAWDZIWY fakt, ze Polacy ktorzy ratowali Zydow chcieli ta
> informacje zachowac w tajemnicy.

W ww. p.3 - chodzi o sam FAKT Panskich zarzutow wobec Polakow, nie o to
czy byly prawdziwe czy nie - a wiec nie ma powodu WIELKIMI literami zaznaczac
"PRAWDZIWE", "PRAWDZIWE" i "PRAWDZIWY" - tak jakby to byl dowod na moje
"Nastepne klamstwo".

Jesli wyjasnienia wprost Pan nie rozumie - to moze analogia
- to tak jakby na mnie opowiadajacego dowcip o radzieckim komputerze odpowiadajacym: " A u Was Czarnych linczowali" obronca komputera oskarzyl mnie o "nastepne klamstwo", bo ... lincze na Czarnych byly przeciez "PRAWDZIWE".

> Nastepne Panskie klamstwo:
> "6. Po czym zestawiam te dwie liczby, OBIE uzyte przez Grabowskiego -
> z "175-210 tys." Polacy mieli wymordowacac ..."ponad 200 tys."
> Czy moglby Pan podac gdzie Grabowski twierdzi ze Polacy WYMORDOWALI
> 175-210 tys.Polakow? [ sic - zakladam ze mial Pan na mysli "tys. Zydow" - przyp. PT]
>No bo jesli Pan nie ma dowodu ze Grabowski tak powiedzial, to by oznaczalo ze rozpowszechnia Pan Fake News.

Pan kpi czy rznie glaba, panie Bloom? Pan CZYTA moje slowa:
Piotr: "Grabowski, w wywiadzie dla "Polityki" szacuje liczbe Zydow: "którzy stracili życie po ucieczce z likwidowanych gett – a ich liczbę określamy na 175–210 tys."

A wiec to CALKOWITA liczba Zydow ktorzy "którzy stracili życie po ucieczce z likwidowanych gett" . Na co Pan domaga sie mojego dowodu na to ze te "175–210 tys." odnosza sie ...od czegos innego (zostalo zabitych przez .... Polakow)???

I to MIMO, ze caly moj argument OPIERA sie wlasnie na fakcie ze te "175–210 tys"
NIE SA wylacznie liczba ofiar Polakow! Przeciez w cytowanym przez Pana p.6 napisalem Panu WPROST ze moj argument opiera sie _wlasnie_ na "ZESTAWIENIU"
DWOCH roznych LICZB Grabowskiego:
- tych 175-210 tys. WSZYSTKICH smierci (wywiad Grabowskiego w "Polityce")
- z INNA liczba Grabowskiego, "More than 200,000 Jews killed, directly or indirectly, by Poles" (wywiad Grabowskiego w "Haaretz"). Stad moj p. 6 ktory Pan teraz "komentuje":

I wlasnie w oparciu o to ZESTAWIENIE tych dwoch liczb Grabowskiego:
- "calkowitej liczby " - "175 - 210tys."
- z liczba zabitych przez Polakow : "ponad 200. tys."
byla moja analiza WNIOSKOW z ZESTAWIENIA tych dwoch liczb:

I w oparciu o to ZESTAWIENIE dowch liczb Grabowskiego - pisze co to mi mowi o Grabowskim:

> Jak Pan przeczyta caly ten watek, to zauwazy Pan co pewiem sciepowiec
> Ktory Zawsze Ma Racje napisal jak szkodliwe sa Fake News i do czego
> sluza.

Pan wybaczy ale przy Panskiej zdolnosci czytania i/lub etyce dyskusji zaprezentowanej powyzej - Panskie szyderstwo ze mnie jest samobojem.

==
Piotr

SubjectRepliesAuthor
o Bohaterscy partyzanci Hamasu odcieli glowe sjonistycznej hydrze!

By: ZalekBloom on Wed, 11 Oct 2023

118ZalekBloom