Rocksolid Light

Long computations which yield zero are probably all for naught.

tech / sci.lang / Re: Göktürklerden Boktürklere. Göktürkçeden Boktürkçeye.

SubjectAuthor
* Göktürklerden Boktürklere. Göktürkçeden Boktübenboru1
`* Re: Göktürklerden Boktürklere. GöktürDimitris Tzortzakakis
 `* Re: Göktürklerden Boktürklere. GöktürDimitris Tzortzakakis
  `* Re: Göktürklerden Boktürklere. GöktürDimitris Tzortzakakis
   `* Re: Göktürklerden Boktürklere. Göktürkçeden Bobenboru1
    `- Re: Göktürklerden Boktürklere. GöktürDimitris Tzortzakakis

1
Göktürklerden Boktürklere. Göktürkçeden Boktürkçeye.

<de0e3a78-56b5-4f6f-9b16-6743e76de22en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/tech/article-flat.php?id=12661&group=sci.lang#12661

Newsgroups: sci.lang
Date: Mon, 10 May 2021 23:23:37 -0700 (PDT)
Subject: Göktürklerden Boktürklere. Göktürkçeden Boktü
rkçeye.
From: mur...@compuplus.net (benboru1)
 by: benboru1 - Tue, 11 May 2021 06:23 UTC

Dün karşıma çıkan, yıllar sonra nedense yeniden ısıtılıp Youtube'e konmuş
şu videyonun birazını izledikten sonra, birkaç yorum yazmadan geçemedim.

https://www.youtube.com/watch?v=10UvmTixXNw
Türk Irkı var mı yok mu tartışması

Boşa geçirecek çok zamanınız varsa tümü izleyebilirsiniz oysa ben önereni
ve sorumlusu olmamayayım. Aşağıda önce ana yorumum, arkasından da
başkalarının yorumlarına karşılıklarım var. İyi okumalar. Güzel günler.

MK

Göktürklerden sonra Türkçe bitti, Türk kalmadı. Bugün işte bunlar gibi
Booktürkçe konuşan Booktürk 'ırk'ı ortaya çıktı. Dört yol ağzı Anadolu mozaik
keerranesinin, müslümanlaşmış Arap-Frenk piççii Osmanlı kalıntıları bunlar.
Olmadıkları bir şeyi kendilerine kimlik edinmek için yırtınıyorlar. Sözcüklerin
anlattığı şeyler yüzyıllar, binyıllar içinde değişiyor ve başka bir sözcükle
anlatılmaları gerekirken, yanlış olarak gene ayni sözcükler anlatılıyorlar.
Kimliğinizde gençken göz rengi yeşil, saç rengi sarı yazılmış olabilir. Seksen
yaşına gelmiş, saçları ağarmış kişinin kimliği güncellenmemiş olması, o
kişinin ak saçlarının hala sarı olduğunu belirtmez, kanıtlamaz. Sizler Türk
değilsiniz! Atatürk bile sizleri Türk yapamadı! Adınızı değiştirin. Yaşadığınız
ülkenin adını değiştirin. Anatoliyye uygun olabilir oysa çok Latin kaçar
derseniz, Anatolistan da olabilir (Turchia - Türkestan gibi). Ben Şimali
Arabistan öneriyorum. Biraz daha batılı gibi, Türk gibi bir ad isterseniz, Kuzey
Arabia da olabilir. Neyseniz osunuz. Kendinizden utanmayın. Ne olmak
istediğinizle değil, ne olduğunuzla övünün! © Murat Kalınyaprak - 10 Mayıs
2021. Murat Kalınyaprak, Booktürçenin ve Booktürklerin isim babasıdır.
Allahınız sizlere ve ananızın diline uzun ömürler versin...

'Güzel ve kaliteli bir yayın hepinize teşekkürler,Türk yok diyenlerde izlesin.'
diyene yanıtım:

Evet izledim. Bozkurtların müzlümanlaştıktan, araplaştıktan sonra
Bozdeveler oldukları apaçık. Bir varmış, bir yokmuş... Türk varmış, Türk yok
olmuş...

'Turk irki yoksa eger dunyada irk yoktur. Butun irklarin yasadigi abd den
yaziyorum.' diyene yanıtım:

Hadi yaa? Ayrıca ABD'de ırkçılık büyük suçtur. Sonra atarlar içeri, bak
karışmam.

'Bayezid Timur ile bir olsaydı Avrupa Türk toprağı olurdu.' diyene yanıtım:

Avrupa toprağı gene toprak olurdu oysa belki Türk denen Booktürkler daha
az Arap, daha az Fars, daha çok Fıransız, İngiliz, Alman, olurdu. Türklük diye
birşey iki bin yıldır olmadığına göre, olmayan bir Türklük adına değişen bir
şey de olmazdı.

'Turkiyede safkan turk sayisi yuzde 10dur bu normal kulturel olarak turkluk
var artik. Ulkedr 5-6 milyon cerkez 5 milyon balkan gocmenlerii 20 milyon
kurt en az 15 milyon turklesmis muslumanlasmis yunan ermeni var. Turkluk
catisi var etnik milliyetcilik yanlis ulus bilinci dogrudur.' diyene yanıtım:

Doğru orana en yakın olarak, Nişanyan Turk-ia'da konuşulan dilin yalnızca
%15-20si Türkçe diyor sanırım; ben taş çatlasa (özellikle günlük sokak
dilinde) %10-15 diyorum ve o yüzden o dile Bokktürkçe diyorum (© Murat
Kalınyaprak). Türkçede -ce/çe eki gibi anlamı verir. Çocukça, akıllıca, delice,
vb... Türk-çe = Türk-gibi konuşamayana Türk denemez. Bu kadar. Irk mırk,
etnik metnik, millet zillet, kültür zültür, zart zurt ile hiç ilgisi yok.

'Celal hocam biz hint Avrupalı falan değiliz.Farz edelim ki karışım biraz fazla
olmuş yinede nasıl hissediyorsan öylesindir.Ben Türk”üm'

'Celal hocada kendine türk diyor merak etme dayı' diyenlere yanıtım:

Göz kapakları yağlı, gözleri çekik olmadığını bırak, Türkçe bile konuşamayan
birileri nasıl Türk olabilir? Bugün yurduna kendi dilinde ad verememiş
birilerinin yaşadığı Latice Turk-ia'lılar olsa olsa Bocktürkçe konuşan
Bocktürklerdir (© Murat Kalınyaprak). 'Ne mutlu Türküm diyene' demekle ne
Türk ne de mutlu olunamadığını anlamanız için bir 90 yıl daha gerekecek
anlaşılan...

'Göktürklerden Boktürklere. Göktürkçeden Boktürkçeye.' kitabım yakında
çıkacak. Bekleyin. ;)

MK

Re: Göktürklerden Boktürklere. Göktürkçeden Boktürkçeye.

<s7gqqb$hh5$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/tech/article-flat.php?id=12676&group=sci.lang#12676

From: noo...@nospam.com (Dimitris Tzortzakakis)
Newsgroups: sci.lang
Subject: Re: Göktürklerden Boktürklere. Göktür
kçeden Boktürkçeye.
Date: Wed, 12 May 2021 18:04:43 +0300
 by: Dimitris Tzortzakaki - Wed, 12 May 2021 15:04 UTC

Στις 11/5/2021 9:23 π.μ., ο/η benboru1 έγραψε:
> [...]
> anlaşılan...

> 'Göktürklerden Boktürklere. Göktürkçeden Boktürkçeye.' kitabım yakında

Buzdolabım Türk.Ben Yunan.

Re: Göktürklerden Boktürklere. Göktürkçeden Boktürkçeye.

<s8fsg1$2pc$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/tech/article-flat.php?id=12830&group=sci.lang#12830

From: noo...@nospam.com (Dimitris Tzortzakakis)
Newsgroups: sci.lang
kçeden Boktürkçeye.
Date: Mon, 24 May 2021 12:43:28 +0300
 by: Dimitris Tzortzakaki - Mon, 24 May 2021 09:43 UTC

Στις 12/5/2021 6:04 μ.μ., ο/η Dimitris Tzortzakakis έγραψε:
> Στις 11/5/2021 9:23 π.μ., ο/η benboru1 έγραψε:

> Buzdolabım Türk.Ben Yunan.
Erdoğan bey honuşmak istiyorum

Re: Göktürklerden Boktürklere. Göktürkçeden Boktürkçeye.

<s8fsj4$404$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/tech/article-flat.php?id=12831&group=sci.lang#12831

From: noo...@nospam.com (Dimitris Tzortzakakis)
Newsgroups: sci.lang
kçeden Boktürkçeye.
Date: Mon, 24 May 2021 12:45:07 +0300
 by: Dimitris Tzortzakaki - Mon, 24 May 2021 09:45 UTC

Στις 24/5/2021 12:43 μ.μ., ο/η Dimitris Tzortzakakis έγραψε:
> Στις 12/5/2021 6:04 μ.μ., ο/η Dimitris Tzortzakakis έγραψε:

> Erdoğan bey honuşmak istiyorum

Erdoğan bey ile honuşmak istiyorum

Re: Göktürklerden Boktürklere. Göktürkçeden Boktürkçeye.

<f3f9cde9-8ba0-4d18-ab47-c7db658eab24n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/tech/article-flat.php?id=12837&group=sci.lang#12837

Newsgroups: sci.lang
Date: Mon, 24 May 2021 13:25:21 -0700 (PDT)
Subject: Re: Göktürklerden Boktürklere. Göktürkçeden Bo
ktürkçeye.
From: mur...@compuplus.net (benboru1)
 by: benboru1 - Mon, 24 May 2021 20:25 UTC

On Monday, May 24, 2021 at 3:45:10 AM UTC-6, Dimitris Tzortzakakis wrote:
> Στις 24/5/2021 12:43 μ.μ., ο/η Dimitris Tzortzakakis έγραψε:

> Erdoğan bey ile honuşmak istiyorum

Ne oldu? Buzdolabınmı bozuldu? ;)

MK

Re: Göktürklerden Boktürklere. Göktürkçeden Boktürkçeye.

<si7769$ks5$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/tech/article-flat.php?id=13594&group=sci.lang#13594

From: noo...@nospam.com (Dimitris Tzortzakakis)
Newsgroups: sci.lang
kçeden Boktürkçeye.
Date: Sun, 19 Sep 2021 14:33:26 +0300
 by: Dimitris Tzortzakaki - Sun, 19 Sep 2021 11:33 UTC

Στις 24/5/2021 11:25 μ.μ., ο/η benboru1 έγραψε:

hayır efendim:-)

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.8