The alarm clock that is louder than God's own belongs to the roommate with the earliest class.

interests / soc.culture.polish / Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

SubjectAuthor
* Proces Kyle R. - pierwsze nawroceniabrat_olin
+* Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawroceniaZalekBloom
|+* Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawroceniaAstralny Rębajło
|`* Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawroceniaHreczecha
| +- Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawroceniaRusset Bulba
| `* Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawroceniaRusset Bulba
|  `- Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawroceniaHreczecha
`* Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawroceniaBasia
 `* Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawroceniaBasia
  `* Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawroceniaRusset Bulba
   +- Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenianarciasz
[...]
         `* Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawroceniabrat_olin

Pages:12
Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<cf6e5771-61a9-49da-8db6-4f01a3301865n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19637&group=soc.culture.polish#19637

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 04:55:28 -0800 (PST)
Subject: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sat, 20 Nov 2021 12:55 UTC

Hear Me Roar@freyas_house:
Kyle Rittenhouse, I am sorry I unfairly judged you and thought you were a racist. Full disclosure: Watching parts of the trial were both humbling and horrifying. When this happened months ago, I was a sheep. I watched
@cnn and bought they were selling.

Hear Me Roar@freyas_house:
I truly believed that Kyle was some racist kid that “drove across state lines” to a far away place, armed with an AR to fuk shit up for shits and googled at a “peaceful” BLM protest. I believed that he opened fire and killed innocent BLACK people

Hear Me Roar@freyas_house:
That were rightfully and peacefully protesting their right for equality. This week, I learned I was lied to about what really happened. A LOT. I am horrified and embarrassed by my ignorance and unwillingness to recognize propaganda.

Hear Me Roar@freyas_house:
The past several months have opened my eyes to a lot of things and for that I’m grateful. But I will own it. Kyle Rittenhouse, my deepest and sincerest apologies.

Ano! Czy sa jakies przejrzenia u nas, na sciepie?

Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<ta1ipgdh5nfopumbaat9nuipbv9o1j4dji@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19649&group=soc.culture.polish#19649

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia
Date: Sat, 20 Nov 2021 09:33:26 -0500
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Sat, 20 Nov 2021 14:33 UTC

On Sat, 20 Nov 2021 04:55:28 -0800 (PST), brat_olin
<bratolin9@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Ano! Czy sa jakies przejrzenia u nas, na sciepie?

Nie wiem czy Kyle byl rasista, bo rasizm w USA jest legalny i nie za
rasizm go sadzono - sadzono go o zabicie 2 osob i zranienie jednej
osoby.
IMHO mial prawo strzelac, bo kazdy czlowiek w jego sytuacji by
strzelal, ale nie kazdy czlowiek z wlasnej woli wpakowal by sie taka
glupia sytuacje, a w USA glupota nie jest karalna.
Jedno jest pewne - gdyby nie 'White Privilege' ta sytuacje moglaby sie
skonczyc dla niego znacznie gorzej:

https://youtu.be/BKGZnB41_e4

zalek

Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<40410b83-1bc9-43d3-8920-92e63b9879dcn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19650&group=soc.culture.polish#19650

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 06:53:32 -0800 (PST)
From: astralny...@gmail.com (Astralny Rębajło)
 by: Astralny Rębajło - Sat, 20 Nov 2021 14:53 UTC

Zalek...@hotmail.com napisał(a):

> https://youtu.be/BKGZnB41_e4

Reakcja policajów adekwatna do statystyk?

Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<e64ipg5koeohd4lr2afr4gb2vkrauievv1@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19653&group=soc.culture.polish#19653

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 10:16:07 -0500
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Sat, 20 Nov 2021 15:16 UTC

On Sat, 20 Nov 2021 06:53:32 -0800 (PST), Astralny R?baj?o
<astralny.rebajlo@gmail.com> wrote:

>Reakcja policajów adekwatna do statystyk?

O ile wiem - nie. Statystycznie Murzyni rzadko uzywaja AR15, z reguly
uzywaja pistoletow.

zalek

Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<a76841d6-37e0-44f3-a9c3-5e6e07e02888n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19655&group=soc.culture.polish#19655

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 07:25:47 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sat, 20 Nov 2021 15:25 UTC

On Saturday, November 20, 2021 at 4:55:29 AM UTC-8, brat_olin wrote:
> Ano! Czy sa jakies przejrzenia u nas, na sciepie?

Tak, ...z poczatku i obejrzawszy sfilmowane
wydarzenia bylo dla mnie jasne ze strzelal w
obronie wlasnej, i powinien zostac uniewinniony.

Dopiero pozniej gdy dowiedzialam sie ze gagatek
twierdzil kilka dni wczesniej w bardzo podobnej
sytuacji ze zalowal ze nie ma ze soba swojego
karabinu by moc strzelac do protestantow stalo
sie dla mnie oczywiste ze on szukal okazji by moc
kogos zastrzelic, by moc zamordowac.

System nie chcac Go skazac uczynil niedopuszczalne
do rozprawy sadowej jego wczesniejsze stwierdzenia
o tym ze chcial strzelac do ludzi, stwierdzenia w
telefonicznych tekstach do kolegow.

Jurorzy nie uslyszeli nigdy tych stwierdzen, a bez
nich sprawa wygladala na czysta samoobrone,
w rzeczywistosci szukal okazji do zamordowania
i znalazl ja. Sprowokowal doskonala okazje, w
postaci technicznej samoobrony, w rzeczywistosci
to morderca.

Basia

Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<8286cbc5-13ab-4525-96a9-6f96b4b964cfn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19658&group=soc.culture.polish#19658

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 07:41:20 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sat, 20 Nov 2021 15:41 UTC

On Saturday, November 20, 2021 at 7:25:48 AM UTC-8, Basia wrote:

> [...]
> sytuacji ze zalowal ze nie ma ze soba swojego
> karabinu by moc strzelac do protestantow stalo
> sie dla mnie oczywiste ze on szukal okazji by moc

Rittenhouse to przyklad kogos kto chcial
zostac Policjantem by moc bezkarnienie
zastrzelic czlowieka. Bardzo wielu mordercow
w USA idzie do Policji wlasnie z tego powodu
bo chca pozbawic kogos zycia.

Rittenhouse chcial zostac Policjantem, nie
mogl sie doczekac i wykorzystal nadzrzajaca
sie wczesniejsza okazje do zabicia w postaci
rzekomej obrony mienia. Istnieja wczesniejsze
text'ingi Rittenhousa z wczesniejszych o kilka dni
protestow gdzie ubolewa ze nie ma ze soba
karabinu by moc protestujacych zabijac.

<59a67bda-76ef-4366-bd6e-4eb86d51b6dfn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19667&group=soc.culture.polish#19667

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 08:43:15 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 20 Nov 2021 16:43 UTC

On Saturday, November 20, 2021 at 11:41:21 AM UTC-4, Basia wrote:

> [...]
> rzekomej obrony mienia. Istnieja wczesniejsze
> text'ingi Rittenhousa z wczesniejszych o kilka dni
> protestow gdzie ubolewa ze nie ma ze soba

Basia ma az kilka strzelajacych kiji w domu. Czy tez chciala zostac policjantkom lub ma inne niezdrowe marzenia o szafowaniu zyciem innych? Trudno powiedziec. Ja nie mam niczego co strzela. Moze powinienem miec. Ze zdrowego rozsadku a nie marzen.

Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<c4742aeb-d686-4abf-b8c7-fa9272212138n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19668&group=soc.culture.polish#19668

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 09:08:08 -0800 (PST)
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Sat, 20 Nov 2021 17:08 UTC

On Saturday, November 20, 2021 at 8:33:27 AM UTC-6, Zalek...@hotmail.com wrote:

> [...]
> glupia sytuacje, a w USA glupota nie jest karalna.
> Jedno jest pewne - gdyby nie 'White Privilege' ta sytuacje moglaby sie

Z tym, ze ci do ktorych on strzelal tez mieli prawo strzelac, i to do niego, z tych samych powodow. Czyli tak, jak w Westernie. Wygrywa ten, ktory strzela pierwszy.

Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<35128f07-aac1-4a0d-8bac-07e14f3cdbddn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19671&group=soc.culture.polish#19671

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 10:01:16 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 20 Nov 2021 18:01 UTC

<012f4bfc-b773-4dee-875c-2b98ecad0abbn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19672&group=soc.culture.polish#19672

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 10:02:08 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 20 Nov 2021 18:02 UTC

> Z tym, ze ci do ktorych on strzelal tez mieli prawo strzelac, i to do niego, z tych samych powodow. Czyli tak, jak w Westernie. Wygrywa ten, ktory strzela pierwszy.

Lecz on byl agresywnie atakowany. Nie oni.

Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<32303009-8cfd-4a74-9dab-34866d8bf976n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19673&group=soc.culture.polish#19673

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 10:15:36 -0800 (PST)
From: narcia...@gmail.com (narciasz)
 by: narciasz - Sat, 20 Nov 2021 18:15 UTC

sobota, 20 listopada 2021 o 11:43:16 UTC-5 cyrylme...@gmail.com napisał(a):

> Basia ma az kilka strzelajacych kiji w domu. Czy tez chciala zostac policjantkom lub ma inne niezdrowe marzenia o szafowaniu zyciem innych? Trudno powiedziec. Ja nie mam niczego co strzela. Moze powinienem miec. Ze zdrowego rozsadku a nie marzen.

debilem cię spłodzili, debilem zdechniesz kretynie.

Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<9acd6d00-e32e-45b7-a348-be3006bbf01fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19679&group=soc.culture.polish#19679

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 11:14:22 -0800 (PST)
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Sat, 20 Nov 2021 19:14 UTC

On Saturday, November 20, 2021 at 12:02:10 PM UTC-6, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Lecz on byl agresywnie atakowany. Nie oni.
Bo mial przy sobie bron, wiec sie go bali. To jest tak, jak w piosence Mlynarskiego: Ze czasami jest trudno rozpoznac bandyte, gdy dokola sa sami szeryfi.

Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<3d7186cb-5697-4e01-8186-db508d84c193n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19729&group=soc.culture.polish#19729

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 15:01:50 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sat, 20 Nov 2021 23:01 UTC

On Saturday, November 20, 2021 at 8:43:16 AM UTC-8, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Basia ma az kilka strzelajacych kiji w domu. Czy tez chciala zostac policjantkom lub ma inne niezdrowe marzenia o szafowaniu zyciem innych? Trudno powiedziec. Ja nie mam niczego co strzela. Moze powinienem miec. Ze zdrowego rozsadku a nie marzen.

Rittenhouse w zlej wierze przyniosl ze
soba bron na uliczne protesty. On tam
byl nie po to by chronic cudze mienie
jak klamliwie twierdzil w sadzie ale by
znalesc okazje do zamordowania czlowieka.

System nie chcial go skazac, dlatego
zabronil lawnikom ujrzec dowody w
postaci texting'ow w ktorych kilka/kilkanascie
dni wczesniej w podobnej sytuacji pisze
ze zaluje ze nie ma ze soba swojego
karabunu bo chcialby otworzyc ogien
do ludzi i ich pozabijac.

W prawie amerykanskim nie mozna
sprowokowac reakcji a pozniej bronic
sie twierdzac samoobrona!

System nie chcial go skazac i zrobil
co nalezalo by nie poniosl zadnych
konsekwencji...pomimo ze bylo to
morderstwo bardzo ryzykownie
zawoalowane w obrone wlasna.

Basia

Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<78a57689-392b-42e6-a1ef-ff731bf97497n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19749&group=soc.culture.polish#19749

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 18:14:15 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 21 Nov 2021 02:14 UTC

On Saturday, November 20, 2021 at 7:01:51 PM UTC-4, Basia wrote:

> [...]
>
> System nie chcial go skazac, dlatego
> zabronil lawnikom ujrzec dowody w
> postaci texting'ow w ktorych kilka/kilkanascie

Strzelal bedac w ucieczce i osaczonym. Basia uzywa argumentu iz kobieta z jaskrawym makijarzem jest sama winna gwaltu jak i te kobiety w Kolonii obmacywane przez imigrantow. Gdyby nie przyszly, to by sie nic nie stalo - to basina linia rozumowania. Zreszta zajscie i interpretacja strzelaniny mialy miejsce w konkretnym kontekcie legalnego prawa do posiadania broni i to w miejscu publicznym. Czemus ta bron sluzy.

Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<5a1d6c24-0866-4b75-b4e3-efc890212ae1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19750&group=soc.culture.polish#19750

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 20 Nov 2021 18:32:47 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 21 Nov 2021 02:32 UTC

On Saturday, November 20, 2021 at 6:14:15 PM UTC-8, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Strzelal bedac w ucieczce i osaczonym. Basia uzywa argumentu iz kobieta z jaskrawym makijarzem jest sama winna gwaltu jak i te kobiety w Kolonii obmacywane przez imigrantow. Gdyby nie przyszly, to by sie nic nie stalo - to basina linia rozumowania. Zreszta zajscie i interpretacja strzelaniny mialy miejsce w konkretnym kontekcie legalnego prawa do posiadania broni i to w miejscu publicznym. Czemus ta bron sluzy.

Umyslne sprowokowanie reakcji
wyklucza pozniejsza mozliwosc
twierdzenia ze miala miejsce
samobrona.

Czegoz tu Bulba nie rozumie?

Jezeli wiec wyszedl na ulice z karabinem
bo motywacja byla chec zabijania a nie
ochrony cudzego mienia, w dodatku zrobil
to w okresie obowiazujacej godziny
policyjnej (!) to nie powinien miec
prawa odwolywac sie do samobrony.

To jest oczywiste, ...dlatego system
pragnacy Go ulaskawic musial zablokowac
dopuszczenie do rozprawy dowodow ze
motywacja do dzialania byla chec
strzelania do ludzi, chec zabijania.

W sumie bardzo proste.

Basia

Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<db087223-5aa0-4505-87e1-c53594599000n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19752&group=soc.culture.polish#19752

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 21 Nov 2021 03:28:46 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 21 Nov 2021 11:28 UTC

On Saturday, November 20, 2021 at 10:32:48 PM UTC-4, Basia wrote:

> [...]
>

> Rittenhouse's testimony gave jurors the ability to hear what he thought at the time and whether he believed he was in danger -- a claim the prosecution, ultimately failed to undermine, former federal prosecutor Elie Honig said.
"They (prosecutors) pointed out some sort of minor inconsistencies and things he said on the night of, and said later, but nothing that undermines sort of the core defense argument, which was, he was attacked," Honig told CNN's Alisyn Camerota on Friday. "Every time he shot, he was attacked."

Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<daf58d9e-d5c6-4563-865d-bb1cca4d46a6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19757&group=soc.culture.polish#19757

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 21 Nov 2021 05:58:03 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 21 Nov 2021 13:58 UTC

On Sunday, November 21, 2021 at 3:28:47 AM UTC-8, cyrylme...@gmail.com wrote:

> "They (prosecutors) pointed out some sort of minor inconsistencies and things he said on the night of, and said later, but nothing that undermines sort of the core defense argument, which was, he was attacked," Honig told CNN's Alisyn Camerota on Friday. "Every time he shot, he was attacked."

Rozumiem gdyby szedl ulica i ktos
Go znienacka napadl czy tym podobnie.

Tak nie bylo!

On tam wybral sie na te zamieszki
by moc kogos zabic. Trafila mu sie
okazja by moc postrzelac do ludzi
z nowego karabinu, ...sprobowac
kogos ukatrupic.

Mozna smialo powiedziec ze Rittenhouse
wybral sie na swoja prywatna wojne, a na
niej zostal zaatakowany, ...teraz twierdzi
ze dzialal w samoobronie. To nie prawda.

Chcesz Bulbo bronic morderce twoja
sprawa.

Basia

Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<e6f88f16-49a9-4bc8-a9c7-153960a79155n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19758&group=soc.culture.polish#19758

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 21 Nov 2021 06:12:22 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 21 Nov 2021 14:12 UTC

<f200676e-0dea-4fbd-a4d0-e4b9e3cae207n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19759&group=soc.culture.polish#19759

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 21 Nov 2021 06:23:43 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 21 Nov 2021 14:23 UTC

> [...]
> wybral sie na swoja prywatna wojne, a na
> niej zostal zaatakowany, ...teraz twierdzi
> ze dzialal w samoobronie. To nie prawda.

Najmniej moja. Ja broni nie posiadam ale rozumiem przeslanki logiczne sytuacji, gdzie bron jest legalna i sluzy do obrony. I tak sie stalo w przypadku Rittenhousa. Nie zabil nikogo, kto go nie atakowal. Videa przedstawiaja to jasno. W sytuacji, gdzie posiadanie broni jest legalne jak i jej noszenie ze soba, kazdy atak moze byc uwazany za zwiazany z potencjalnym ryzykiem utraty zycia. I w koncu Rittenhouse nie strzelal do nikogo, kto go nie scigal lub atakowal a mial do tego mnostwo okazji. Nie chcesz stracic zycia, to trzymaj sie z daleka od innych, zwlaszcza tych z jawnie noszona bronia. Ryzyko ataku na niego bylo przez Rittenhousa jasno sygnalizowane. I co tu mialo kogos prowokowac? Chyba tych pozbawionych zdrowego rozsadku a pelnych zlych zamiarow. No i zaplacili za to.

Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<f33f3573-f4a1-4a26-b107-ebd1273426c4n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19760&group=soc.culture.polish#19760

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 21 Nov 2021 06:38:40 -0800 (PST)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sun, 21 Nov 2021 14:38 UTC

On Sunday, November 21, 2021 at 3:23:44 PM UTC+1, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Najmniej moja. Ja broni nie posiadam ale rozumiem przeslanki logiczne sytuacji, gdzie bron jest legalna i sluzy do obrony. I tak sie stalo w przypadku Rittenhousa. Nie zabil nikogo, kto go nie atakowal. Videa przedstawiaja to jasno. W sytuacji, gdzie posiadanie broni jest legalne jak i jej noszenie ze soba, kazdy atak moze byc uwazany za zwiazany z potencjalnym ryzykiem utraty zycia. I w koncu Rittenhouse nie strzelal do nikogo, kto go nie scigal lub atakowal a mial do tego mnostwo okazji. Nie chcesz stracic zycia, to trzymaj sie z daleka od innych, zwlaszcza tych z jawnie noszona bronia. Ryzyko ataku na niego bylo przez Rittenhousa jasno sygnalizowane. I co tu mialo kogos prowokowac? Chyba tych pozbawionych zdrowego rozsadku a pelnych zlych zamiarow. No i zaplacili za to.

Click here to read the complete article
Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<40989c38-933d-44d3-a9ff-d7e6e1cef423n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19761&group=soc.culture.polish#19761

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 21 Nov 2021 06:52:12 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 21 Nov 2021 14:52 UTC

<5d0155c5-fea4-4093-9607-b76d23978ec9n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19764&group=soc.culture.polish#19764

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 21 Nov 2021 07:50:06 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 21 Nov 2021 15:50 UTC

On Sunday, November 21, 2021 at 6:38:42 AM UTC-8, brat_olin wrote:

> [...]

Click here to read the complete article
Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<cbcff174-6654-4f26-8758-4446255839e5n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19766&group=soc.culture.polish#19766

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 21 Nov 2021 09:17:43 -0800 (PST)
References: <cf6e5771-61a9-49da-8db6-4f01a3301865n@googlegroups.com> <a76841d6-37e0-44f3-a9c3-5e6e07e02888n@googlegroups.com> <8286cbc5-13ab-4525-96a9-6f96b4b964cfn@googlegroups.com> <59a67bda-76ef-4366-bd6e-4eb86d51b6dfn@googlegroups.com> <3d7186cb-5697-4e01-8186-db508d84c193n@googlegroups.com> <78a57689-392b-42e6-a1ef-ff731bf97497n@googlegroups.com> <5a1d6c24-0866-4b75-b4e3-efc890212ae1n@googlegroups.com> <db087223-5aa0-4505-87e1-c53594599000n@googlegroups.com> <daf58d9e-d5c6-4563-865d-bb1cca4d46a6n@googlegroups.com> <f200676e-0dea-4fbd-a4d0-e4b9e3cae207n@googlegroups.com> <f33f3573-f4a1-4a26-b107-ebd1273426c4n@googlegroups.com> <5d0155c5-fea4-4093-9607-b76d23978ec9n@googlegroups.com>
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 21 Nov 2021 17:17 UTC

<09b81472-a5be-49bf-a8d7-93873c871477n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19767&group=soc.culture.polish#19767

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 21 Nov 2021 10:04:55 -0800 (PST)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sun, 21 Nov 2021 18:04 UTC

Basia wrote:

> [...]
> watpliwosci. Porywac sie z golymi rekoma,
> czy z deskorolka na uzbrojonego w karabin
> to trzeba miec nie-po-kolei w glowie, ale nie

Oni sie nie porywali "z golymi rekoma". Sami mieli
guns przeciez! Ten gostek, ktory przezyl, przeciez sam
zeznawal, ze wyciagnal swoj wlasny gun, ale Kyle byl
szybszy. I dzieki Bogu!

Re: Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia

<7e3b9991-5f84-4d41-9f91-c47543309cdcn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19787&group=soc.culture.polish#19787

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 21 Nov 2021 15:38:33 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 21 Nov 2021 23:38 UTC

On Sunday, November 21, 2021 at 10:04:56 AM UTC-8, brat_olin wrote:

> Oni sie nie porywali "z golymi rekoma". Sami mieli
> guns przeciez!

O czym pan mowi, panie Leszku, nie widzial
pan wideo?

Pierwsza ofiara czyli Rosenbaum z golymi
rekoma sie rzucil, jakis szaleniec w tlumie
w pogoni za Rittenhousem z golej piesci
go uderzyl, nastepnie jakis Murzyn w bialych
spodniach z golymi rekoma skakal na lezacego
Rittenhousa, o malo nie zginal. Druga ofiara
z deskorolka probowala swoich sil.

Dopiero ostatni mial w reku bron. Po tym
co juz widzial czyli strzelajacego do ludzi
Rittenhousa chyba nie dziwne ze wyjal
pistolet, ...tylko dlaczego nie uzyl mozna
zadac pytanie.

Pan spojrzy tu wszystko jak na dloni:
https://youtu.be/iryQSpxSlrg

Basia

interests / soc.culture.polish / Proces Kyle R. - pierwsze nawrocenia