Marriage is the sole cause of divorce.

interests / soc.culture.polish / Re: Temperatura może sięgnąć nawet -20 stopni Celsjusza

SubjectAuthor
* Temperatura może sięgnąć nawet -20 stopni Celsjua a
+* Re: Temperatura może sięgnąć nawet -20t-1
|`* Re: Temperatura może sięgnąć nawet -20 stopni Cea a
| `* Re: Temperatura może sięgnąć nawet -20t-1
|  `- Re: Temperatura może sięgnąć nawet -20 stopni CePiotr
+- Re: Temperatura może sięgnąć nawet -20 stopni CeGwałciciel moralności werbalnej
`* Re: Temperatura może sięgnąć nawet -20 stopni CeJakub A. Krzewicki
 `* Re: Temperatura może sięgnąć nawet -20 stopni Cenarciasz
> [...]
   |     `- Re: Temperatura może sięgnąć nawet -20 stopniandal
   `- Re: Temperatura może sięgnąć nawet -20 stopniandal

Pages:12
Re: Temperatura może sięgnąć nawet -20 stopni Celsjusza

<ssned9$16m7$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25066&group=soc.culture.polish#25066

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Temperatura może sięgnąć nawet -20 stopni
Celsjusza
Date: Mon, 24 Jan 2022 23:57:29 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 24 Jan 2022 23:57 UTC

On Mon, 24 Jan 2022 10:20:39 -0800 (PST), narciasz wrote:

> Sparaliżowało cię skurwysynu?!
> Dzięki Wiekuistemu!

módl się mosiek, módl

Re: Temperatura może sięgnąć nawet -20 stopni Celsjusza

<ssneig$16m7$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25068&group=soc.culture.polish#25068

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Celsjusza
Date: Tue, 25 Jan 2022 00:00:16 -0000 (UTC)
<17d144da-f6c8-49cd-aadb-e4b85a21ec09n@googlegroups.com>
 by: andal - Tue, 25 Jan 2022 00:00 UTC

On Mon, 24 Jan 2022 10:40:51 -0800 (PST), a a wrote:

> to cię nauczę eksperymentów z infradźwiękami, falami mózgowymi,
> sygnaturami fal mózgowych, binaural hearing, autohipnozą, misami
> tybetanskimi to naprawde dziala na podswiadomość i na każdego.

jak wyleczysz trele to bedzie wiarygodne

Re: Temperatura może sięgnąć nawet -20 stopni Celsjusza

<b36a9ed1-eb35-4694-b932-e236d5b4448cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25070&group=soc.culture.polish#25070

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 24 Jan 2022 16:03:32 -0800 (PST)
Subject: Re:_Temperatura_może_sięgnąć_nawet_-20_stopni_Ce
lsjusza
From: alojzy.n...@gmail.com (Gwałciciel moralności werbalnej)
 by: Gwałciciel moralno - Tue, 25 Jan 2022 00:03 UTC

Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> A dla mnie jest właśnie bardzo ważne, żeby mój produkt uzależniał użytkowników od "acquired taste" dając możliwość "przekierowania" ich gustów. To klucz do sukcesu.

W takim razie pozostaje Ci StartUP lub kreowanie wolnej przestrzeni.

> Same pieniądze za sprzedaż to tylko niewielka część korzyści, jakie chcę uzyskać.

Podobno starsi ludzie tak gadali: z przodu honor, z tyłu goła dupa.

> [...]
> b. niedoceniana część magii i polityki, a biznes się kręci niejako przy okazji.

Nie baudzo rozumiem. Zamiast filozofowania wole kasę, filozofowanie jest dobre
dla rozrywki, no chyba że nazywasz się J.Hartman albo prof.Wolniewicz
i ciągniesz z tego frukty. Taki filozof na serio może zostać opluty,
albo pobity. Paczaj na psinę mr.Hartmana, zastrzelili futrzaka.
Tak że filozofowanie wiąże się z ryzykiem:( Lepij jakie pokątnie prowadzone
biznesy wg. zasady „Ciszej jedziesz, dalej zajedziesz”, twój wybór.

Re: Temperatura może sięgnąć nawet -20 stopni Celsjusza

<2afec48a-22dd-41bc-b4b1-e4e4bf6f4851n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25075&group=soc.culture.polish#25075

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 24 Jan 2022 21:23:35 -0800 (PST)
lsjusza
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 25 Jan 2022 05:23 UTC

wtorek, 25 stycznia 2022 o 01:03:33 UTC+1 Gwałciciel moralności werbalnej napisał(a):
> [...]
> Tak że filozofowanie wiąże się z ryzykiem:( Lepij jakie pokątnie prowadzone
> biznesy wg. zasady „Ciszej jedziesz, dalej zajedziesz”, twój wybór.
A ja lubię kasę, ale nie za cenę wyrzeczenia się władzy nieformalnej - nad umysłami klientów. Nie można się konsumentowi dać zdominować.