After all is said and done, a hell of a lot more is said than done.

interests / soc.culture.polish / Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Chodzi o nowy tytuł Williama

SubjectAuthor
* Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Chodzi oa a
+* Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Chodfatso
> [...]
| +* Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Choda a
| `- Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Choda a
`* Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. ChodJakub A. Krzewicki
> [...]
            `* Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. ChodPiotr
             `- Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Choda a

Pages:12
Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Chodzi o nowy tytuł Williama

<d16f4da1-14a5-48f5-a6d5-6fdff72c1b57n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45757&group=soc.culture.polish#45757

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 17 Sep 2022 02:04:50 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Rzekomy_syn_Karola_i_Camilli_zabiera_głos._Chod
zi_o_nowy_tytuł_Williama
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Sat, 17 Sep 2022 09:04 UTC

Panie Jakubie-swieta racja.Dlatego tez od poczatku pisalem ze nie ma sensu by bekart szukal zwiazku z Kamilka. Nic mu to nie daje bo ona jest dzis Krolowa-Consort, znaczy sie towarzyszka zycia Karola co jedynie z laski Elzbiety Wielkiej. Mogla ja pogonic ale ze miala serce zlote to ja przygarnela do serca. Jesli jutro Krol Karol padnie trupem na stopniach Tronu to po ropusze przeskoczy chyzo Ksiaze Walii Wilus i wraz z piekna Kaska na tronie zasiadzie. A ropusze pozostana co jedynie piekne wspomnienia. Co i bedzie sluszne i pieknie wygladac-ogladalem mlodych wczoraj w TV jak wizytowali wojsko w hrabstwie Surrey. William trzyma sie prosto, swietnie-prawdziwy alfa male angielski,. Kaska-zdejmuje kapelusz lub oprychowke z szacunkiem. W jej wieku wygladac niczym mloda modelka-to wymagalo pracy. I ciaglego glodzenia sie. Korona krolewska jej sie slusznie nalezy.

Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Chodzi o nowy tytuł Williama

<7c245599-c11c-471c-88d5-6abdab7d036fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45758&group=soc.culture.polish#45758

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 17 Sep 2022 02:21:12 -0700 (PDT)
zi_o_nowy_tytuł_Williama
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Sat, 17 Sep 2022 09:21 UTC

Historia zycia faceta co sie nazywal Jeffrey Archer, tutaj mi sie przypomina-sprzed lat 30-tu bodajze.
Facet, konserwatysta, wplywowy literat, ulubieniec Maggie Thatcher. Zonaty z kobieta-naukowcem z Cambridge. Kobieta "fragrant" jak ja okreslil sedzia w sprawie o znieslawienie z gazeta The Sun. Brukowiec ten chcial udowodnic, ze nasz Jeffrey wynajal brudna prostytutke a ta zbadana w Sadzie twierdzila, ze facet co ja jebal mial szorstkie plecy. Pani Archer zaprzeczyla. mowiac ze jej Maz ma plecy gladkie niczym pupcia noworodka.
Dalej, zglosil sie facet co twierdzil, ze jest rodzonym bratem owego nygusa.. I to sie okazalo byc prawda!
Mamuska owej konserwatywnej podpory systemu bywala jebana powszechnie tuz po wojnie. Urodzila, oddala na adopcje-zupelnie jak owe australijskie ksiazatko.
Co bylo dalej? Nie uwierzycie mi, powiecie ze konfabuluje, ze upodobniam sie do Treli. Zglosil sie nastepny facet z podobna historyjka -mamuska byla ta sama i ten sam modus pozbycia sie bekarta.
Dalej -nasz Jefrey dostal wyrok za cos, siedzial w otwartym wiezieniu powazany przez wspolwiezniow.
Pozniej tez jego corki odkryly, ze ich kolezanka wyglada niczym ich blizniaczka. I to tez bylo prawda.
Dalej juz nie pamietam. Ale jestem pewien ze gdy wszyscy zainteresowani wydechna to powstanie z tego film -komedia angielska.

Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Chodzi o nowy tytuł Williama

<1a0f45d4-bd98-423b-9e48-5b1660ea81fen@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45763&group=soc.culture.polish#45763

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 17 Sep 2022 07:23:16 -0700 (PDT)
zi_o_nowy_tytuł_Williama
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 17 Sep 2022 14:23 UTC

On Saturday, 17 September 2022 at 11:04:51 UTC+2, fatso wrote:

--pisalem ze nie ma sensu by bekart szukal zwiazku z Kamilka.
bełkot

to jest relacja syna z matką a nie żadną Kamilką

Karol nieformalnie pozostawał w związku bigamicznym z ślubu z Dianą, co potwierdził ślubem, z Kamilą
a kwestia uznania nieślubnego syna to będzie wspólna decyzja matki i ojca, wzajemnie poślubionych,
czyli nie ma mowy o żadnym bękarcie i nigdy nie było.

A jako pierworodny w linii męskiej, uzyska prawo do ubiegania sie o tron, ale nie będę opisywał prawnych implikacji.

Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Chodzi o nowy tytuł Williama

<21fa2649-13bc-425a-8c7b-636826f84f84n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45795&group=soc.culture.polish#45795

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 17 Sep 2022 14:33:33 -0700 (PDT)
zi_o_nowy_tytuł_Williama
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 17 Sep 2022 21:33 UTC

On Saturday, September 17, 2022 at 6:51:13 AM UTC-2:30, fatso wrote:
> Co bylo dalej? Nie uwierzycie mi, powiecie ze konfabuluje, ze upodobniam sie do Treli.
Hutzphah - the last refuge of a scoundrel ?

Niezdolny do przyznania sie do ignorancji na ktorej go przylapano, K. Robak probuje obsikac oponenta w postach
do osob trzecich.

Na nieszczescie dla niego jest Google - i mozna sprawdzic ktory z nas dwoch konfabulant: najniwszy przyklad - z tego watku:

b. dr Krzyszof Robak: "Kobieta ma dwa chromosomy plciowe klasy XX, mezczyzna tez dwa ale klasy XY. Ten Y wlasnie to nosiciel waznego
materialu genetycznego. Material ow sie przenosi z ojod lat tysiaca i do dzis zyjemy.ca na syna niezmieniony jesli nie liczyc
okresowo zachodzacych mutacji. U kobiet mozna co jedynie wyroznic 5 podstawowych grup, tzw haplogroups-czyli nie duzo."

ja: Jest Pan nadetym balonem. Panskie "haplogrupy" odnosza sie do MITOCHONDRIALNEGO DNA (nie "RNA" jak sie wydawalo
dr. Robakowi w poprzednim poscie). Mitochondrialne DNA - NIE znajduje w ZADNYM chromosomie - ani w X, ani w Y, ani
w ZADNYM INNYM - jest zawarte w organellach zwanych, o zbiegu okolicznosci - "MITOCHONDRIAMI".

Mitochondrialne DNA jest BARDZO MALE (37 genow) i zmienia sie bardzo powoli - dlatego jest dobre do badan z
ewolucji populacyjnej w skali dziesiatek czy setek pokolen. NIKT NORMALNY nie uzywa tak MALO ZMIENNEGO DNA do ustalania
RODZICIELSTWA. Do tego uzywa sie nuklearnego DNA (zawartego w chromosomach - tu ma Pan nie 37, a 20,000 do 23,000 genow -
wiec jest z czego wybierac). O tym wie nawet scpowy Ma(n)tolek, a b. LEKARZ Krzysztof Robak - nie???

Zanim zrobil Pan z siebie publicznie osla, a przynajmniej zanim zaczal isc w zaparte i szydzic ze zwrajacego mu uwage wystarczyloby
siegnac do podrecznika, lub chocby poszukac w Google i wstukac dwa slowa: "Maternity test" i voila, np.:

==Maternity DNA testing determines Biological Relationship between Mother and Child
Our maternity DNA test establishes the biological relationship between mother and child with 99.99% accurate results in just 7-10 working days. A maternity test is similar to a DNA paternity test, DNA profile of a child is compared with that of a potential mother to establish if the child had inherited DNA from the alleged mother.
https://canadianforensicservices.com/dna-maternity-test/
===c.b.d.o.

Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Chodzi o nowy tytuł Williama

<cc3b9068-d91a-43fa-a92a-f43bb79c9438n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45797&group=soc.culture.polish#45797

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 17 Sep 2022 14:39:51 -0700 (PDT)
zi_o_nowy_tytuł_Williama
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 17 Sep 2022 21:39 UTC

On Saturday, 17 September 2022 at 23:33:34 UTC+2, Piotr wrote:
> [...]
> Our maternity DNA test establishes the biological relationship between mother and child with 99.99% accurate results in just 7-10 working days. A maternity test is similar to a DNA paternity test, DNA profile of a child is compared with that of a potential mother to establish if the child had inherited DNA from the alleged mother.
ile Pacanów kasuje za reklamę biznesu ?

"A standard maternity DNA test (1 child and 1 alleged mother) costs $349.00 + applicable taxes.

Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Chodzi o nowy tytuł Williama

<3b45a3ac-059d-460a-b35f-93073315d3d6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45802&group=soc.culture.polish#45802

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 17 Sep 2022 15:25:09 -0700 (PDT)
zi_o_nowy_tytuł_Williama
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 17 Sep 2022 22:25 UTC

On Saturday, 17 September 2022 at 23:39:52 UTC+2, a a wrote:

> ile Pacanów kasuje za reklamę biznesu ?
>
> "A standard maternity DNA test (1 child and 1 alleged mother) costs $349.00 + applicable taxes.
i dalej reklama

FBI Fingerprints for Identity History Summary Check from USA (FBI Clearance)

If you are looking for a set of ink fingerprints taken on FBI fingerprinting cards (FD-258) then you have come to the right place. Canadian Forensics Inc is accredited by the RCMP to provide electronic and ink & roll fingerprints for FBI Identity History Summary Checks from the USA. We are conveniently located at 1370 Don Mills Rd (South of York Mills) and is accessible via TTC route.

We can also submit your fingerprints electronically to FBI

How much does it cost for FBI fingerprinting?

The total cost for this service is $55.00. This cost includes two sets of your fingerprints on FD-258 Fingerprint Card captured using latest LiveScan technology.
---

Ja bym zainwestował w testy ojc ostwa, matcostwa na podstawie odciskow palcow,
bo to ma sens i podstawy naukowe w genetyce.

Wtedy koszt by się obniżył 10 krotnie.

---

Nie rozumiem dlaczego u nich paternity test zamienia się w maternity test

--

Jest opcja z menu; DNA testing

https://canadianforensicservices.com/dna-testing-canada/

i otwiera się Paternity Testing

a opcje dalej to jest Maternity testing

--

Czy oni sa weryfikowani przez zewnetrzne agencje
nadsyłające próbki DNA 2 dziadków, 2 dzieci

No i najwazniejsze,

Our maternity DNA tests guarantee 99.99%+ accuracy in case of inclusions

Test gwarantuje 99,99% dokladność na macierzynstw

Ale 0,01% bledu to nie jest mało gdy populacja to miliony , dziesiątki milionów ludności

Dla miliona oznacza to błąd w 100 przypadkach testów na milion

I co, matka mówi dziecku, że jestem twoja matką na 99,99% ??

Z czego wynika ten błąd ?

I dlaczego nie zostal wyeliminowany ?

Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Chodzi o nowy tytuł Williama

<b4208e74-bd9f-401c-9bbf-f667434e80e9n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45810&group=soc.culture.polish#45810

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 17 Sep 2022 17:25:32 -0700 (PDT)
zi_o_nowy_tytuł_Williama
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 18 Sep 2022 00:25 UTC

On Saturday, September 17, 2022 at 7:09:52 PM UTC-2:30, mant...@gmail.com wrote:

> ile Pacanów kasuje za reklamę biznesu ?

ile Pacanow kasuje trzeba sie spytac Pacanowa [Ma(n)tolek]. Moj link tylko po to aby pokazac zakompleksionemu ignorantowi,
ile sa warte twierdzenia fatso, ze majac probke DNA - NIE JEST MOZLIWE aby sprawdzic czy pochodzi od matki.

Ktorym to twierdzeniem nasz wybitny lekarz dr. Krzystof Robak pokazal ile jest warta jego wiedza medyczna - nie ma pojecia, ze mozna
badac DNA z chromosomow. Cos w czym wie kucharka ogladajaca seriale telewizyjne.

Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Chodzi o nowy tytuł Williama

<f93027ce-d2d9-447f-8328-830bfcc3c6ecn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45824&group=soc.culture.polish#45824

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Sep 2022 07:11:01 -0700 (PDT)
zi_o_nowy_tytuł_Williama
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 18 Sep 2022 14:11 UTC

Niech się Pacanów ode mnie odpierdzieli ze swoimi schizami i deluzjami
i więcej mi niczego nie kasuje

Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Chodzi o nowy tytuł Williama

<84b58ccc-b8d2-412f-9aa9-38dc29e790b4n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45842&group=soc.culture.polish#45842

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Sep 2022 11:24:14 -0700 (PDT)
zi_o_nowy_tytuł_Williama
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 18 Sep 2022 18:24 UTC

On Sunday, September 18, 2022 at 11:41:03 AM UTC-2:30, mant...@gmail.com wrote:
> Niech się Pacanów ode mnie odpierdzieli ze swoimi schizami i deluzjami

Oj to to - patrz Pacanów wtracajacy sie do mojej dyskusji z fatsem,
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/ouVZwlgk2to/m/olH_FtmtBQAJ

ze swoimi blyskotliwymi komentarzami: "ile kasuje za reklamę biznesu ?"
ORAZ z glebokimi przemysleniami:

"No i najwazniejsze - Test gwarantuje 99,99% dokladność na macierzynstw
Ale 0,01% bledu to nie jest mało gdy populacja to miliony , dziesiątki milionów ludności"

Co byloby problemem, prosze drogiego Ma(n)tolka, gdyby populacja dzieci, ktore nie znaja swoich prawdziwych
matek i JEDNOCZESNIE te matki sie ich WYPIERALY wynosi ... "miliony , dziesiątki milionów".

O ilu takich przypadkach Pan slyszal - oprocz powyzszej teorii konspiracyjnej fatsa?

I NAWET GDYBY ich bylo miliony , dziesiątki milionów", to dzieciom wystepujacym do sadu o takie zbadanie nie chodzi
przeciez o zmuszenie ich biologicznej matki do milosci (skoro te dzieci porzucily i sie ich wypieraja) - lecz TYLKO o pieniadze
- alimenty i/lub dziedziczenie spadku. A skoro tak = to jesli dostana niezadawalajacy ich wynik - ze na 99,99% wskazana
kobieta nie jest ich matka - to NIC IM nie stoi na przeszkodzie aby zrobic DODATKOWE badania badajace WIEKSZA ilosci alleli:
im wiecej alleli tym wieksza liczba 9-tek po przecinku.

> Z czego wynika ten błąd ?
z ograniczonej liczby alleli badanych przez najtansze RUTYNOWE badania.

> I dlaczego nie zostal wyeliminowany ?

Bo wiekszosci klientow wystarcza 99.99%. Tym, ktorzy chca wiekcej - mozna zbadac dodatkowe allele i przesunac
prawdopodobienstwo o wiele dodatkowych miejsc po przecinku.

Hope this helps.
===Piotr

Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Chodzi o nowy tytuł Williama

<9a4a7c37-bc67-4160-91d8-c3ebc91e67c2n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45844&group=soc.culture.polish#45844

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Sep 2022 11:34:13 -0700 (PDT)
zi_o_nowy_tytuł_Williama
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 18 Sep 2022 18:34 UTC

znów Pacanów zawraca doopę i sprzedaje swoje deluzje

forensics to jest dzialka sadowa, a nie domowa
i oznacza to, że analiza porównawcza DNA skierowana jest dla postępowania sądowego, a nie administracyjnego.

I wadliwe jest reklamowanie się, że dostęp do testowania jest oferowany osobom prywatnym.

Dostęp do testowania sądowego ma być limitowany jedynie dla sądów, a nie Zenków.

Bo Zenek nie ma żadnego pozytku z testu DNA
\ Da da Zenku,
to jest twoje dziecko na 99,99% - mówi Zosia

dlatego płać ali,menty

--

99,99% zgodnośc DNA to jest bełkot
pseudonauczkowy

I żadne tam dodatkowe testowanie alleli.

Test jest oferowany komercyjnie i jest opisany jako 99,99%
bez żadnych dodatkowych opcji

Czyli test jest z definicji wadliwy i ma wartośc jedynie pomocniczą a żadna sądową, czyli to nie jest test forensics
i dlatego jest oferowany każdemu Zenkowi, prywatnie

Czyli jest to komercyjna patologia

Sąd może zaklepywać zgodnośc 99,99%, bo ma takie kompetencje
ale kierownik USC takich kompetencji nie ma
i wynik 99,99% zgodności DNA to żaden dokument potwierdzający pokrewienstwo, matcostwo/ ojcostwo.
który może dopuścic i wprowadzić do kartoteki kierownik USC

Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Chodzi o nowy tytuł Williama

<944dde84-379e-4b44-9b95-14cf1c7a2b29n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45854&group=soc.culture.polish#45854

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Sep 2022 15:16:56 -0700 (PDT)
zi_o_nowy_tytuł_Williama
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 18 Sep 2022 22:16 UTC

On Sunday, September 18, 2022 at 4:04:14 PM UTC-2:30, mant...@gmail.com wrote:
> znów Pacanów zawraca doopę i sprzedaje swoje deluzje
>
> forensics to jest dzialka sadowa, a nie domowa
> i oznacza to, że analiza porównawcza DNA skierowana jest dla postępowania sądowego, a nie administracyjnego.

aaa - to fatsowy Simon Charles Dorante-Day - ktory domaga sie probki DNA Karola III chce zlozyc ...
zawiadomienie o przestepstwie, a nie o w sprawie CYWILNEJ - o uznanie go jako dziecka krola Wlk. Brytanii ?

> I wadliwe jest reklamowanie się, że dostęp do testowania jest oferowany osobom prywatnym.
> Dostęp do testowania sądowego ma być limitowany jedynie dla sądów, a nie Zenków.

Aaa, stad gdy pisza:
Reasons for Maternity DNA Testing
Maternity testing is not as common as paternity testing and is usually done for the following reasons:
- Validating a birth certificate
- Inheritance claims
- Adoption
- Any other legal purpose

to jest to oczywiste, ze nie oferuja tego osobom prywatnym, a tylko .... dla policji i sadow w sprawach kryminalnych. Marnujesz sie w tym
zakladzie psychiatrycznym, Mantek - powinienes byc prawnikiem. Albo jak pacjent z sasiedniego lozka - Napoleonem.

> Bo Zenek nie ma żadnego pozytku z testu DNA

a dopiero co radzil dyskutownemu tu Simon Charles Dorante-Day:
"Ja to wszystko rozumiem, ale co ten temat mówi rzekoma matka i dlaczego jej DNA jeszcze nie zbadano ?
Jak znajdzie matkę to latwiej będzie ustalić ojca"
pisal to, bo ten australijski Zenek "nie bedzie mial żadnego pozytku z testu DNA" ?

> 99,99% zgodnośc DNA to jest bełkot pseudonauczkowy

oglosil przed wieczornym obchodem pacjent Manteczek ?

> I żadne tam dodatkowe testowanie alleli. Test jest oferowany komercyjnie i jest opisany jako 99,99%
> bez żadnych dodatkowych opcji

bo na calym swiecie jest .... tylko jedna firma testujaca DNA? ;-)

P.S. A pamieta jeszcze Ma(n)tolek o czym jest dyskusja? Jesli nie to pomoge -

<04b86dd2-2239-4f64-ab68-d8285b0fbac1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45857&group=soc.culture.polish#45857

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Sep 2022 15:30:38 -0700 (PDT)
zi_o_nowy_tytuł_Williama
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 18 Sep 2022 22:30 UTC

@FixumDyrdum znów belkocze od rzeczy,
gdy dowody są oczywiste

Testy DNA sa oferowane publicznie, każdemu Zenkowi, bez ograniczeń, a wtedy to nie są żadne testy o statusie forensics.

Bo status forensics ma jedynie obieg dokumentów : sąd, prawnik, prokuratura > DNA Lab
a nigdy Zenek, Franek, Heniek

---
---to jest to oczywiste, ze nie oferuja tego osobom prywatnym,

co jest oczywiste dla @FixumDyrdum
nie jest oczywiste dla tego DNA Lab

bo oferta jest komercyjna, dla każdego co da kasę.

Tu @FixumDyrdum czytać
i nie ściemniać, deluzjowac więcej
----
https://canadianforensicservices.com/dna-maternity-test/

How to Do A DNA Maternity Test?

Option 1

VISIT OUR LOCATION

Call: +1 (416) 269-1717 to book an appointment
A nurse will swab the cheeks of test participants for DNA samples
The collected DNA samples will be sent to our laboratory for analysis
You will receive the results by email within 7-10 business days

BOOK APPOINTMENT

Option 2

HOME DNA COLLECTION KIT

Order a DNA sample collection kit online or by phone contact
Follow the enclosed sample collection instructions to collect your DNA samples
Send the DNA samples back to our laboratory in the provided envelopes
You will receive the results by email within 7-10 working days

ORDER KIT ONLINE

Option 3

PREPARE YOUR OWN DNA KIT

Download instructions from the link below
Follow the instructions to collect your DNA samples
Complete the payment options on the form
Send the samples back to Canadian Forensics Inc
You will receive the results by email within 7-10 working days

---

Czy ktoś zna lab DNA badający stopień upośledzenia ?

To wyślę ten bełkot @FixumDyrdum do analizy

------------
Podsumowując

-- 99,99% zgodnośc DNA to jest bełkot pseudonauczkowy ,
czyli żaden profesjonalny test

Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Chodzi o nowy tytuł Williama

<08b2b0e1-654a-4e6c-ba03-fff9685b3592n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45864&group=soc.culture.polish#45864

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 18 Sep 2022 17:04:35 -0700 (PDT)
zi_o_nowy_tytuł_Williama
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 19 Sep 2022 00:04 UTC

On Sunday, September 18, 2022 at 8:00:39 PM UTC-2:30, mant...@gmail.com wrote:
> @FixumDyrdum znów belkocze od rzeczy,
> gdy dowody są oczywiste
>
> Testy DNA sa oferowane publicznie, każdemu Zenkowi, bez ograniczeń,

i dlatego Ma(n)tolek @FixumDyrdum zapewnial ze "analiza porównawcza DNA skierowana jest dla postępowania sądowego"
a nie do "Zenkow", bo " Bo Zenek nie ma żadnego pozytku z testu DNA" ?

I wczesniej, mimo ze nie ma zadnego pozytku z testu DNA Man(t)olek pytal sie dyskutowanego tu Zenka
"Ja to wszystko rozumiem, ale co ten temat mówi rzekoma matka [Zenka] i dlaczego jej DNA jeszcze nie zbadano ?
Jak [Zenek] znajdzie matkę to latwiej będzie ustalić ojca [Zenka]"

@FixumDyrdum, panie dziejku !

Reszta - jak poprzednio:

[...]

== koniec cytatu =========

Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Chodzi o nowy tytuł Williama

<cf967645-6600-4995-9fe8-78052a649d7an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45872&group=soc.culture.polish#45872

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 19 Sep 2022 03:40:30 -0700 (PDT)
zi_o_nowy_tytuł_Williama
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 19 Sep 2022 10:40 UTC

@FixumDyrdum cierpi na syndrom "Belfer ma zawsze rację"

i dlatego się broni gdy przegrał,
broni, atakuje, wkleja testy bez sensu, aby zamulić temat

A napisał bzdurę
===
-------to jest to oczywiste, ze nie oferuja tego osobom prywatnym,

==i wie , że przegrał,
bo reklamowany przez niego DNA Lab oferuje testy DNA każdemu Zenkowi,
czyli ranga tych testów jest czysto komercyjna i nie ma statusu forensics, czyli sądowego.

A tutaj dowód cytowany przez sam DNA Lab po raz 3-ci

Bo to sąd zleca przeprowadzenie testu DNA, w formie urzędowej,
a nie mowi sędzia Zemnkowi, żeby przeprowadził test i dołaczył do akt sprawy.

A najwazniejsza sprawa to wiarygopdnośc testu Maternity i według samego DNA Lab wynosi 99,99%
czyli jest wadliwy w ocenie samego labu.

I oczywiście sędzia może uznać wynik testu za wiarygodny
na tej samej zasadzie, że

2 + 2 = 3,9999
w 99,99%

Ale w przypadku testu DNA nie może stosowac fuzzy logic
ale tylko logikę binarną: Tak - NIE

Bo dla sądu matcostwo dziecka to jedna z tysięcy spraw w kolejce, ale dla matki i dziecka
to sprawa życia.

Bo jakkolwiek wszystkie dzieci nasze są, ale w szpitalach wprowadzono procedurę identyfikacji i oznaczania noworodków
aby nie dochodziło do ich zamiany.

I załóżmy, że wynik testy matcostwa dla @FixumDyrdum z Pacanowa w Kanadzie
został wykonany z wiarygodnościa 99,99%

i co, głosujcie teraz, czyj jest @FixumDyrdum

na 99,99% znanej matki
a na 0,01% nieznanej matki

I jak z tym @FixumDyrdum może żyć w swoim Pacanowie w Kanadzie bez stresu ?

Re: Rzekomy syn Karola i Camilli zabiera głos. Chodzi o nowy tytuł Williama

<61962935-d885-4f73-b6fa-6638b89ac3b0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45884&group=soc.culture.polish#45884

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 19 Sep 2022 07:04:47 -0700 (PDT)
zi_o_nowy_tytuł_Williama
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 19 Sep 2022 14:04 UTC

On Monday, September 19, 2022 at 8:10:31 AM UTC-2:30, mant...@gmail.com wrote:
> @FixumDyrdum cierpi na syndrom "Belfer ma zawsze rację"

Ma(n)tolek @FixumDyrdum - nauczycielem? Chyba ze innych pacjentow z jego oddzialu?

Reszta - jak poprzednio. Jak wpadnie na pomysl jak odpoweidziec na te argumenty anie dryfowac z tematu na temat - da znac:

Ma(n)tolek@FixumDyrdum: > Testy DNA sa oferowane publicznie, każdemu Zenkowi, bez ograniczeń,

<2d883ebe-354e-4091-aa68-4af6adf7db69n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=45887&group=soc.culture.polish#45887

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 19 Sep 2022 07:51:06 -0700 (PDT)
zi_o_nowy_tytuł_Williama
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 19 Sep 2022 14:51 UTC

@FixumDyrdum z Pacanowa w Kanadzie
udaje inna osobowość
i bełkocze podmieniając wątek DNA Lab
bo wie że przegrał, że bełkotał jak zwykle,
ale cierpi na Syndrom "Belfer ma zawsze rację":
o czym donosza jego biedni studenci z Kanady.

Nalezy im wspólczuć za ich los.

@FixumDyrdum Codziennie pisze o leczeniu, szpitalach,
czyli to coś poważnego na co cierpi i nazywa się dolegliwościa psychiatryczną.

Ale niech radzi się swojego doktora w Kanadzie, jak mu ma pomóc.

No chyba, że Fatso zaleci mu terapię i przepisze leki.