To every Ph.D. there is an equal and opposite Ph.D. -- B. Duggan

interests / soc.culture.polish / Re: Dlaczego na tym Marsie tak piekielnie zimno noca?

SubjectAuthor
* Dlaczego na tym Marsie tak piekielnie zimno noca?Russet Bulba
+- Re: Dlaczego na tym Marsie tak piekielnie zimno noca?andal
+* Re: Dlaczego na tym Marsie tak piekielnie zimno noca?a a
|+* Re: Dlaczego na tym Marsie tak piekielnie zimno noca?Russet Bulba
|`- Re: Dlaczego na tym Marsie tak piekielnie zimno noca?andal
+* Re: Dlaczego na tym Marsie tak piekielnie zimno noca?Piotr
> [...]
|     +- Re: Dlaczego na tym Marsie tak piekielnie zimno noca?a a
|     `- Re: Dlaczego na tym Marsie tak piekielnie zimno noca?Piotr
`* Re: Dlaczego na tym Marsie tak piekielnie zimno noca?100% destylat krnąbrnośći
[...]

Pages:12
Re: Dlaczego na tym Marsie tak piekielnie zimno noca?

<90aa8809-88ac-4037-89ca-b190cc8ce0edn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=62377&group=soc.culture.polish#62377

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 27 Apr 2023 04:38:32 -0700 (PDT)
Subject: Re: Dlaczego na tym Marsie tak piekielnie zimno noca?
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 27 Apr 2023 11:38 UTC

On Wednesday, April 26, 2023 at 9:48:44 PM UTC-2:30, Russet Bulba wrote:

> [...]
> Water vapor is also the most important greenhouse gas in the atmosphere. Heat radiated from Earth's surface is absorbed by water vapor molecules in the ...
> You've visited this page 3 times. Last visit: 26/04/23

I w Panskim mozgu to zbija moj argument ? Jesli skleroza to przypomne go w zalaczniku. A w miedzyczasie prosta analogia dla tak uproszczonego przez demencje umyslu:

Jesli ciagle Pan prowadzi samochod - power steering "NIE POWODUJE" zmiany kierunku jazdy, a wiec nie moze domagac sie Pan odszkodowania od producenta tym, ze jechal Pan sobie prosto
a tu, rachu-ciach, power steering "spowodowal" nagla zmiane kierunku jazdy, ktora spowodowala wypadek. To Pan, Panskim ruchem kierownica to spowodowal.

Piotr

[...]

Click here to read the complete article
Re: Dlaczego na tym Marsie tak piekielnie zimno noca?

<da1cd1f5-2a49-413f-93a1-d9d22e259c17n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=62378&group=soc.culture.polish#62378

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 27 Apr 2023 04:57:54 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 27 Apr 2023 11:57 UTC

Destylat: " 4x mniejsze stężenie CO2 niż na ziemi, licząc nawet max. ciśnienie na marsie nie 30Pa a 1100 Pa"

Wczesniej:
- "Dlaczego na tym Marsie tak piekielnie zimno noca? [MIMO ze]"przy tym CO2 w atmosferze do jasnej cholery i troche." " A atmosfera to 95% kolderka CO2 o stezeniu kilkadziesiar razy wiekszym niz atmosfera ziemska.
Andrzej Strak, dowodzac twierdzenia uzytecznych idiotow Rosji i Arabii Saudyjskiej, ze to para wodna a nie CO2 "POWODUJE globalne ocieplenie:
;-)

What does it tell you about your mental state, Mr. Strak, when despite of your self-assured
"Have you thought about that ?" ("Pomyslales o tym ?"), ANYBODY, even our young Destylat,
can hand you your ass?

"To jest zenada, ZENADA! Jak mi sie podobnie pogorszy na stare lata, to prosze mnie odciac od internetu", eh ?

Piotr