If you have to ask what jazz is, you'll never know. -- Louis Armstrong

interests / soc.culture.polish / Re: Kobieta papiez?

SubjectAuthor
* Re: Kobieta papiez?Basia
+* Re: Kobieta papiez?Russet Bulba
`* Re: Kobieta papiez?ZalekBloom
 `- Re: Kobieta papiez?andal

Pages:12
Re: Kobieta papiez?

<4ae2d831-44c6-4792-b3e9-390b18e8eac3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=62955&group=soc.culture.polish#62955

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 8 May 2023 05:57:50 -0700 (PDT)
Subject: Re: Kobieta papiez?
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Mon, 8 May 2023 12:57 UTC

On Wednesday, February 10, 1999 at 12:00:00 AM UTC-8, Leszek Andrzej Kleczkowski wrote:

> Czy to prawda ze w historii papiestwa byl juz papiez-kobieta?.
> Jesli tak, to prosze o zrodla solidne, co najmniej habilitacji
> warte, a nie beletrystyki typu ludlumowskiego.
>
> Leszek

W historii glowy Kosciola Anglikanskiego chyba
raczej nie bo przed Koronacja wydaja sie dokladnie
takie rzeczy sprawdzac, panie Leszku.

https://www.youtube.com/watch?v=Taf2haEMsSQ

https://groups.google.com/g/sci.electronics.design/c/RyA7ZUhfZWs

Basia (Ona/Jej)

> ---
> Smart questions to stupid answers

Re: Kobieta papiez?

<3db260fc-4689-43eb-9a67-63f84a36b49an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=62959&group=soc.culture.polish#62959

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 8 May 2023 07:03:34 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 8 May 2023 14:03 UTC

On Monday, May 8, 2023 at 9:57:52 AM UTC-3, Basia wrote:

> W historii glowy Kosciola Anglikanskiego chyba
> raczej nie bo przed Koronacja wydaja sie dokladnie
> [...]

Bani Basia tez bardzo lubi podrozowac w czasie, chociaz znacznie mniej traumatycznie od innego podroznika w tym formacie.

Re: Kobieta papiez?

<32be8906-6ec0-481e-bc4e-44fbc6a54e4fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=62969&group=soc.culture.polish#62969

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 8 May 2023 08:38:46 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Mon, 8 May 2023 15:38 UTC

On Monday, May 8, 2023 at 7:03:35 AM UTC-7, Russet Bulba wrote:

> Bani Basia tez bardzo lubi podrozowac w czasie, chociaz znacznie mniej traumatycznie od innego podroznika w tym formacie.

Nonsens, ...po prostu trzeba bylo poczekac
24 lata by moc sie przekonac ze w obrzadku
anglikanskim kobieta "papiez"- glowa Kosciola
za sprawa jakiegos 'gender' oszustwa jest
niemozliwa bo takie rzeczy przed koronacja
sie dokladnie sprawdza.

W Watykanie zapewne sprawa plci i obrzezania
jest bez watpienia jeszcze bardziej szczegolowo
badana bo tam nie ma mowy o tym by tam w ogole
glowa Kosciola mogla byc kobieta, "obrzezana"
czy tez nie.

https://www.youtube.com/watch?v=Taf2haEMsSQ

Basia (Ona/Jej)

Re: Kobieta papiez?

<e837fdbb-c02e-48cc-a7e8-9b2c1209f27bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=62970&group=soc.culture.polish#62970

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 8 May 2023 08:45:32 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Mon, 8 May 2023 15:45 UTC

On Monday, May 8, 2023 at 8:38:47 AM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
> jest bez watpienia jeszcze bardziej szczegolowo
> badana bo tam nie ma mowy o tym by tam w ogole
> glowa Kosciola mogla byc kobieta, "obrzezana"

Polecam tekst z rownoleglego wowczas watku;
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/2O00K_9HdkE/m/bJHF0j_3fgYJ

"Panie Dzieciol na wstepie chcialbym zaznaczyc ze temat jest
natury delikatnej, a i dotyczy urzedu wielce szanowanego: Glowy
Kosciola Katolickiego- sugerowalbym wiec powstrzymanie sie od
wylgaryzmow!

W sprawie panskiego pytania: Krzeselko z otworem na przyrodzenie
ktore znajduje sie w Watykanie sluzylo/sluzy rzekomo do naocznej
weryfikacji plci papieza-elekta. Czy Krzeselko to jest rowniez
tzw. 'Krzeslem Proroka Elijasza' czyli krzeslem na ktorym
dokonuje sie rytualu obrzezania pozostaje wielka niewiadoma.

Osobiscie jestem sklonny wierzyc ze jest to faktycznie
Krzeslo Elijasza, na ktorym obrzezuje sie Papieza-elekta.

Powszechnie wiadomo ze Council of Jerusalem (pierwszy 'Synod')
ktory odbyl sie w roku 48-49 A.D. zrezygnowal z wymagania
rytualnego obrzezania Gojow przed przyjeciem przez nich Chrztu.
Z wymagania tego zostali zwolnieni Nie-Zydzi- 'nowonawroceni'
Goje. Zydowscy-Chrzescijanie pozostawali wierni swoim tradycjom
jeszcze przez bardzo dlugie lata.

Niewiadome jest czy wymaganie obrzezania zostalo
permanentnie zaniechane w przypadku sprawujacych kluczowe
pozycje w hierarchii Kosciola (wowczas Zydow). Przede wszystkim
w wypadku Glowy Kosciola: Papieza. Powyzsze wydaje sie
pozostawac do dzisiaj esoteryzmem najwyzszego kaplanstwa
katolickiego.

Wiemy na przyklad ze Papiez Eusebiusz (309-310 A.D.) w
Kronikach Kosciola napisal ze przynajmniej pierwszych
pietnastu Papiezy bylo Zydami. Bez watpienia byli oni
wszyscy obrzezani. Pozostaje sfera domnieman czy Ci
pierwsi zydowscy Ojcowie Kosciola zainstytuowali jakas
formalna procedure obrzezania dla najwyzszego kaplanstwa
i dla symbolicznej przynajmniej kontunuacji w Kosciele
Katolickim Przymierza Abrahamowego.

Istnienie watykanskiego "Krzeselka" jezeli jest ono
Krzeslem Proroka Elijasza sugeruje ze istotnie roszczenia
Kosciola Katolickiego do uwazania sie za spadkobierce
Przymierza Abrahamowego maja solidne podstawy przynajmniej
symbolicznie i w osobie Najwyzszego kaplana: Papieza.

Czesc,
Stanislaw Zwolan"

Re: Kobieta papiez?

<d7647cb7-c6dc-49fd-83d1-535a85e6da21n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=62971&group=soc.culture.polish#62971

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 8 May 2023 08:55:43 -0700 (PDT)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Mon, 8 May 2023 15:55 UTC

On Monday, May 8, 2023 at 5:45:33 PM UTC+2, Basia wrote:

> [...]
> Przymierza Abrahamowego maja solidne podstawy przynajmniej
> symbolicznie i w osobie Najwyzszego kaplana: Papieza.

Przypomnialo mi to, jak piekna polszczyzna p. Edward pisal,
i z sensem w sumie! I jak formatowal tekst, by byl latwy do
czytania dla wszystkich. Teraz to tylko ja i p. Basia tu formatujemy,
by czytelnik sie nie meczyl.

Re: Kobieta papiez?

<45585049-edca-44d1-83df-df3a21fcbc93n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=62972&group=soc.culture.polish#62972

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 8 May 2023 09:00:00 -0700 (PDT)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Mon, 8 May 2023 16:00 UTC

brat_olin wrote:

> [...]
> i z sensem w sumie! I jak formatowal tekst, by byl latwy do
> czytania dla wszystkich. Teraz to tylko ja i p. Basia tu formatujemy,

Sorry, chodzilo mi o p. Stanislawa, nie p. Edwarda

Re: Kobieta papiez?

<8uai5ipspn9i8bdluq82mjs0lmsnvf4eei@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=62976&group=soc.culture.polish#62976

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 08 May 2023 13:10:54 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Mon, 8 May 2023 17:10 UTC

On Mon, 8 May 2023 05:57:50 -0700 (PDT), Basia <abjjkst@sbcglobal.net>
wrote:

>W historii glowy Kosciola Anglikanskiego chyba
>raczej nie bo przed Koronacja wydaja sie dokladnie
> [...]

Kobieta chyba niegdy nie byla papiezem, ale geje chyba byli.
Oto co mowi na ten temat chatGPT:

Zalek: is there any evidence that there women were elected as
Catholics popes ?

ChatGPT: There is no credible historical evidence to support the claim
that a woman has been elected as a Catholic pope. The papacy has been
traditionally restricted to men throughout the history of the Catholic
Church. The Catholic Church teaches that only a baptized male can
validly receive the sacrament of Holy Orders, which includes the
priesthood and the papacy.
There have been some legends and myths about female popes, the most
famous being the story of Pope Joan. According to the legend, Pope
Joan disguised herself as a man and reigned as pope in the 9th
century. However, this story is widely regarded as fictional and
lacking historical evidence. The overwhelming consensus among
historians is that there is no factual basis for the existence of a
female pope.
The papacy has remained a male-only office in the Catholic Church, and
as of my knowledge cutoff in September 2021, women are not eligible
for election as popes according to the Church's canon law. However, it
is worth noting that discussions and debates regarding the role of
women in the Church continue to take place, and there are ongoing
conversations about the possibility of greater inclusion of women in
leadership positions within the Catholic Church.

Jesli prawda jest ze papieza wybiera Wiekuisty, to wyglada na to ze
Wiekuisty juz wybieral gejow:

Zalek: is there any evidence that there were homosexual Catholics
popes ?

ChatGPT: There is evidence that some Catholic popes throughout history
have engaged in homosexual behavior, but the extent and nature of
these behaviors are a matter of debate and interpretation.
One example of a pope who is believed to have had homosexual
relationships is Pope Julius III, who served as pope from 1550 to
1555. According to historical accounts, Julius III had a long-term
relationship with a teenage boy named Innocenzo, whom he made a
cardinal at the age of 17. This relationship was well-known at the
time and caused scandal among many Catholics.

Another example is Pope Benedict IX, who served as pope on three
separate occasions in the 11th century. According to some accounts,
Benedict IX engaged in homosexual behavior and was known for his
sexual promiscuity.

It should be noted that historical records from this time period can
be incomplete and unreliable, and it is difficult to know with
certainty what behaviors popes engaged in. Additionally, the Catholic
Church's official stance is that homosexual behavior is sinful and
contrary to Church teaching, regardless of whether or not some popes
may have engaged in it.

It is also important to note that a person's sexual orientation does
not necessarily determine their behavior or beliefs, and that the
private lives of individuals, including popes, should be respected
regardless of their sexual orientation or behavior.

zalek

Re: Kobieta papiez?

<u3bhmc$3v4g4$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=62980&group=soc.culture.polish#62980

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 8 May 2023 19:14:20 -0000 (UTC)
 by: andal - Mon, 8 May 2023 19:14 UTC

On Mon, 08 May 2023 13:10:54 -0400, ZalekBloom wrote:

> [...]
> necessarily determine their behavior or beliefs, and that the private
> lives of individuals, including popes, should be respected regardless of

Question:

According to Jewish law, how should a person react to homosexual feelings?
Do homosexuals fit into the Jewish community?

Answer:

To be attracted to the same sex is a natural feeling. If it weren’t
natural, Torah wouldn’t talk about it.

https://www.chabad.org/library/article_cdo/aid/663504/jewish/Judaism-and-
Homosexuality-Do-Homosexuals-Fit-into-the-Jewish-Community.htm

Re: Kobieta papiez?

<ebeb40c2-80dc-4520-9843-143cade65d27n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=62987&group=soc.culture.polish#62987

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 8 May 2023 15:45:47 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 8 May 2023 22:45 UTC

On Monday, May 8, 2023 at 12:45:33 PM UTC-3, Basia wrote:

> [...]
> Przymierza Abrahamowego maja solidne podstawy przynajmniej
> symbolicznie i w osobie Najwyzszego kaplana: Papieza.

To Basia w koncu sie ponownie przedstawila: Stanislaw Zwolan. Panu Piotrowi lzej w zyciu bedzie.

Re: Kobieta papiez?

<u3dosn$a1jd$2@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63020&group=soc.culture.polish#63020

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 9 May 2023 15:29:28 -0000 (UTC)
 by: andal - Tue, 9 May 2023 15:29 UTC

On Mon, 8 May 2023 15:45:47 -0700 (PDT), Russet Bulba wrote:

> To Basia w koncu sie ponownie przedstawila: Stanislaw Zwolan. Panu
> Piotrowi lzej w zyciu bedzie.

i bedzie szczesliwszy otwierajac nowa kartoteke

Re: Kobieta papiez?

<b1870bec-6fb8-4372-a3c5-1b98491edabcn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63041&group=soc.culture.polish#63041

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 9 May 2023 12:31:32 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 9 May 2023 19:31 UTC

On Monday, May 8, 2023 at 8:15:48 PM UTC-2:30, Russet Bulba wrote:

> To Basia w koncu sie ponownie przedstawila: Stanislaw Zwolan.

Tsk, panie Bulba, Panski "Basia" zrobil Pana w konia...

W ramach dowodu, ze nie jest Edkiem Zwolanem przedstawil post sprzed cwierc wieku
gdy ....udostepnial konto Edwarda Zwolana swojemu krewnemu, Stachowi Zwolanowi.

Tamten to zupelnie inny Zwolan - pisal o sobie w rodzaju meskim i nie slinil sie na mysl jurnosci "Semitow z dlugimi [penisami]" - tak jak to robi to nasz Edek:

" wirilni, jurni Semici",
- "ofiary wyuzdanych niemieckich suk"
- "Obawiam sie ze Semici z dlugimi... obiektywnie maja racje!",
- " ..nic tylko huzia na jurnych Semitow, sprawa przesadzona na ich niekorzysc. Basia mowi hola!!"
ten sam Edek proponowal ukarac ... niemieckie kobiety jezdzace pociagami bez mezczyzny - "surowa grzywna za deprawacje seksualna- z premedytacja prowokowanie
do czynow lubieznych jak najbardziej bylaby na miejscu. Chlosta? Pozniej zapakowanie w hijab. "
"Basia"

Trzeba rzadkiej kanalii, aby odpowiedzialnosc za _takie_ poglady przerzucac ... na swoich bliskich (brata?) ...

Re: Kobieta papiez?

<4aa51133-1702-4a97-b23f-f3afa8a6ae14n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63101&group=soc.culture.polish#63101

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 10 May 2023 05:43:44 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 10 May 2023 12:43 UTC

On Tuesday, May 9, 2023 at 12:31:33 PM UTC-7, Olga Trela wrote:

> [...]
>
> Trzeba rzadkiej kanalii, aby odpowiedzialnosc za _takie_ poglady przerzucac ... na swoich bliskich (brata?) ...

Szukasz Olga kanalii, moze nie podpisuj sie Piotr.

Basia (Ona/Jej)

Re: Kobieta papiez?

<a2230efc-1af1-48db-be4e-9a9b7861aa0fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63120&group=soc.culture.polish#63120

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 10 May 2023 10:29:31 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Wed, 10 May 2023 17:29 UTC

Vatican Satanism Exposed
https://youtu.be/lhzARah_7GY

Re: Kobieta papiez?

<u3glg3$odd9$2@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63123&group=soc.culture.polish#63123

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 10 May 2023 17:49:56 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 10 May 2023 17:49 UTC

On Wed, 10 May 2023 10:29:31 -0700 (PDT), Jakub A. Krzewicki wrote:

> Vatican Satanism Exposed https://youtu.be/lhzARah_7GY

ten ciul chyba nie wie co zawiera Talmud na temat pedophielii

Re: Kobieta papiez?

<8ac2d5f3-7cf8-4a84-b66f-059745e27d0cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63127&group=soc.culture.polish#63127

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 10 May 2023 11:39:05 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Wed, 10 May 2023 18:39 UTC

środa, 10 maja 2023 o 19:52:17 UTC+2 andal napisał(a):

> bJHF0j_3fgYJ

> ten ciul chyba nie wie co zawiera Talmud na temat pedophielii

Żeś piać z zachwytu powinien. Zarówno bp. David Griffin z Małżonką, jak i Wielki Mistrz Mularski 33° Leo Zagami są Born-Again Christians popierającymi Donalda Trupa.

Re: Kobieta papiez?

<u3guff$prc2$2@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63131&group=soc.culture.polish#63131

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 10 May 2023 20:23:11 -0000 (UTC)
 by: andal - Wed, 10 May 2023 20:23 UTC

On Wed, 10 May 2023 11:39:05 -0700 (PDT), Jakub A. Krzewicki wrote:

RyA7ZUhfZWs

> Żeś piać z zachwytu powinien. Zarówno bp. David Griffin z Małżonką, jak
> i Wielki Mistrz Mularski 33° Leo Zagami są Born-Again Christians
> popierającymi Donalda Trupa.

a trup mlodocianych nie glaska?

Re: Kobieta papiez?

<5d931142-9b61-45f3-b61a-da4d7211913cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63151&group=soc.culture.polish#63151

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 10 May 2023 18:18:57 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 11 May 2023 01:18 UTC

On Wednesday, May 10, 2023 at 5:43:45 AM UTC-7, Basia wrote:

> Szukasz Olga kanalii, moze nie podpisuj sie Piotr.

Calosc jest dobra ilustracja sposobu w jaki od
prawie 30 lat dziala na soc.culture.polish tandem
Strak-Trela.

Jeden probuje z nazwiska identyfikowac piszacych
na grupe (takze wedle portali emerytalnych Social
Security weryfikuje zgony uczestnikow grupy),

> "To Basia w koncu sie ponownie przedstawila: Stanislaw Zwolan."

....drugi (prawdopodobnie potomek Stanowo-Wojennej
prokurator) gromadzi w swojej kartotece material dowodowy,
i z powycinanych z kontekstu wypowiedzi produkuje i
publikuje "kompromaty" oraz defamuje ludzi w nadziei
ocenzurowania i pozbawienia czlonkow grupy wolnosci
slowa i wypowiedzi.

> Tamten to zupelnie inny Zwolan - pisal o sobie w rodzaju meskim i nie slinil sie na mysl jurnosci "Semitow z dlugimi [penisami]" - tak > jak to robi to nasz Edek:

Jezeli wiec Olga Trela chce na soc.culture.polish
podpisywac sie imieniem Piotr to niech wie ze
nie jest to najlepszy pomysl.

Click here to read the complete article
Re: Kobieta papiez?

<be383ace-d5e7-4d4f-93fc-8c711b56f361n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63154&group=soc.culture.polish#63154

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 10 May 2023 18:35:22 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 11 May 2023 01:35 UTC

On Tuesday, May 9, 2023 at 4:31:33 PM UTC-3, Piotr wrote:

> [...]
>
> Trzeba rzadkiej kanalii, aby odpowiedzialnosc za _takie_ poglady przerzucac ... na swoich bliskich (brata?) ...

W konia? To jest ta sama baba z jajami i szlongiem Edward S. Zwolan. Niegdys Galinski, czy jakos a teraz pani Basia. Niech jej bedzie.

Re: Kobieta papiez?

<becf7eed-fce2-430d-89d1-8f71d5566ab1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63155&group=soc.culture.polish#63155

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 10 May 2023 18:38:05 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 11 May 2023 01:38 UTC

<u3hhf4$ruct$2@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63157&group=soc.culture.polish#63157

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 11 May 2023 01:47:16 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 11 May 2023 01:47 UTC

On Wed, 10 May 2023 18:38:05 -0700 (PDT), Russet Bulba wrote:

RyA7ZUhfZWs

> Umorzyla sledztwa. Trzeba dac tej pani plusa.

Click here to read the complete article
Re: Kobieta papiez?

<6b25e4c3-a705-4017-98f5-93b04b08a98dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63159&group=soc.culture.polish#63159

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 10 May 2023 19:18:32 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 11 May 2023 02:18 UTC

On Wednesday, May 10, 2023 at 6:38:07 PM UTC-7, Russet Bulba wrote:

> Umorzyla sledztwa. Trzeba dac tej pani plusa.

Click here to read the complete article
Re: Kobieta papiez?

<36d310ab-acdf-4ef1-a521-a6b2817e767cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63160&group=soc.culture.polish#63160

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 10 May 2023 20:30:13 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 11 May 2023 03:30 UTC

On Wednesday, May 10, 2023 at 10:48:58 PM UTC-2:30, Basia wrote:
> [...]

Falszujemy naglowki, panie Edku? Nie ma zadnego postu wyslanego
z konta "Olga Trela". W odroznieniu od setek? tysiecy? postow wyslanych
z konta "Edward Zwolan".

No ale to nic dziwnego - ten Edward Zwolan to rzadka kanalia, ktora nie bedac w stanie
przyjac odpwoiedzialnosci :

- za swoje promowanie putinowskiej propagandy - np:
"moja sugestia ze wojska Rosji akceptuja wysokie straty wlasne bo chca redukowac ilosc zabitych cywilow " Edward Zwolan, "Basia", WIEDZAC o tym ze Rosjanie zrzucili 500kg bombe na Teatr w Mariupolu, zabijac kilkuset cywilow tam sie chroniacych. Przed Teatrem byl napis "Dzieci" - tak duzy ze widoczny nie tylko z rosyjskiego samolotu, ale nawet na zdjeciach satelitarnych...

-za swoje zalosne fascynacje ... dlugimi [penisami] jurnych Semitow:
- "wirilni, jurni Semici",
- "ofiary wyuzdanych niemieckich suk"
- "Obawiam sie ze Semici z dlugimi... obiektywnie maja racje!",
Edward Zwolan, "Basia"

- za swoje nazywanie kobiet podrozujacych pociagami bez mezczyzny - "kurwami" i "wyuzdanymi sukami", i proponowanie:
"surowa grzywna za deprawacje seksualna- z premedytacja prowokowanie
do czynow lubieznych jak najbardziej bylaby na miejscu. Chlosta? Pozniej zapakowanie w hijab. " Edward Zwolan. "Basia"

Trzeba rzadkiej kanalii aby odpowiedzialnoscia za TAKIE swoje posty obciazac ... swojego brata (?), Stanislawa Zwolana, ktory od wielu lat nie pisuje na scp - a gdy pisal - nigdy nie pisal o sobie w rodzaju zenskim.

Daj czlowiekowi klawiature, a napisze jakim czlowiekiem jest ...

==Piotr Trela

Re: Kobieta papiez?

<8b417677-59d2-4f9c-a3e1-7a72a904ea41n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63163&group=soc.culture.polish#63163

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 11 May 2023 01:41:49 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 11 May 2023 08:41 UTC

On Wednesday, May 10, 2023 at 8:30:14 PM UTC-7, Olga Trela wrote:

> Falszujemy naglowki, panie Edku? Nie ma zadnego postu wyslanego
> z konta "Olga Trela". W odroznieniu od setek? tysiecy? postow wyslanych
> z konta "Edward Zwolan".

Google podaje ze z konta "Edward Zwolan"
wyslano 398 postow z czego tylko piec czy
szesc podpisane "Edward" ...ostatni tekst
pisany bodajze w 1996 roku kiedy to Edward
zawital i zniknal z scp.

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/search?q=author%3AEdward%20author%3AZwolan

Piotrowi pomimo braku jakichkolwiek dowodow
nie przeszkadza by 27 lat pozniej identyfikowac
Basie jako Edwarda, przypisywac Edwardowi nie
Jego teksty, defamowac Go publicznie, i pisac
swoje kompromaty.

Z konta "Piotr" w ostatnim roku wyslano ponad
571 postow, ...w ostatnich kilku latach ponad pare
tysiecy tekstow podpisanych Piotr. Ostatni bodajze
7 godzin temu.

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/search?q=author%3Apiotr

Dla ilustracji i na podobnej zasadzie na ktorej
"Basia" jest dla Piotra Edwardem, Piotr jest dla
Basi Olga.

Basia (Ona/Jej)

==Piotr Trela - czyli prawdziwa kanalia!

Re: Kobieta papiez?

<21542d45-452b-450e-b029-658b4d41d4afn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63370&group=soc.culture.polish#63370

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 14 May 2023 13:14:09 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 14 May 2023 20:14 UTC

On Thursday, May 11, 2023 at 6:11:51 AM UTC-2:30, Basia wrote:

> Google podaje ze z konta "Edward Zwolan"
> wyslano 398 postow z czego tylko piec czy
> szesc podpisane "Edward" ...ostatni tekst
> pisany bodajze w 1996 roku kiedy to Edward
> zawital i zniknal z scp.

To tak jak kilkanascie (?) dziesiatki(?) tysiecy postow Leszka Andrzeja Kleczkowskiego z ostatnich 20(?) lat NIE SA wcale a wcale autorstwa tegoz Kleczkowskiego, bo tez sa niepodpisane i nadawane spod anonimowej ksywki? I prawdziwy Leszek Andrzej Kleczkowski zniknal z scp kilkanascie? 20? lat temu, i NIGDY PRZENIGDY sie na niej nie pojawil od tego czasu! ;-) I bratolin nie ma tak NIC A NIC wspolnego z L. Kleczkowskim, jak ksywka Basia nie ma nic wspolnego z Edwardem Zwolanem.

Reszta - jak poprzednio:
[...]

probuje obciazac ... swojego brata (?), Stanislawa Zwolana, ktory od wielu lat nie pisuje na scp - a gdy pisal - nigdy nie pisal o sobie w rodzaju zenskim, nie mial _takich_ obsesji penisami ani takiej pogardy dla kobiet.

Daj czlowiekowi klawiature, a napisze kim jest ...
===

Re: Kobieta papiez?

<aba18c7b-c7f8-4f4b-845c-eec20c9210e9n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=63377&group=soc.culture.polish#63377

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 14 May 2023 15:28:47 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 14 May 2023 22:28 UTC

On Sunday, May 14, 2023 at 1:14:10 PM UTC-7, Olga Trela wrote:

> To tak jak kilkanascie (?) dziesiatki(?) tysiecy postow Leszka Andrzeja Kleczkowskiego z ostatnich 20(?) lat NIE SA wcale a wcale autorstwa tegoz Kleczkowskiego, bo tez sa niepodpisane i nadawane spod anonimowej ksywki? I prawdziwy Leszek Andrzej Kleczkowski zniknal z scp kilkanascie? 20? lat temu, i NIGDY PRZENIGDY sie na niej nie pojawil od tego czasu! ;-) I bratolin nie ma tak NIC A NIC wspolnego z L. Kleczkowskim, jak ksywka Basia nie ma nic wspolnego z Edwardem Zwolanem.

Odpowiedzialnosc za slowo nakazuje by
Olga Trela nie posiadajac zadnego dowodu
tozsamosci zaprzestala identyfikowac Basie
z Edwardem Zwolanem z ktorego konta nikt
na soc.culture.polish nie pisal od ponad
20 lat, oraz by przeprosila Edwarda za
produkcje za produkcje licznych defamujacych
Go cytatow.

Byc moze Olga Trela to taka sama kanalia
co Piotr Trela dla ktorego soc.culture.polish
to arena do produkcji wszelakich falszywek.

Basia (Ona/Jej)