Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 10 May 2023 18:18:57 -0700 (PDT)
Subject: Re: Kobieta papiez?
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 11 May 2023 01:18 UTC

On Wednesday, May 10, 2023 at 5:43:45 AM UTC-7, Basia wrote:

> Szukasz Olga kanalii, moze nie podpisuj sie Piotr.

Calosc jest dobra ilustracja sposobu w jaki od
prawie 30 lat dziala na soc.culture.polish tandem
Strak-Trela.

Jeden probuje z nazwiska identyfikowac piszacych
na grupe (takze wedle portali emerytalnych Social
Security weryfikuje zgony uczestnikow grupy),

> "To Basia w koncu sie ponownie przedstawila: Stanislaw Zwolan."

....drugi (prawdopodobnie potomek Stanowo-Wojennej
prokurator) gromadzi w swojej kartotece material dowodowy,
i z powycinanych z kontekstu wypowiedzi produkuje i
publikuje "kompromaty" oraz defamuje ludzi w nadziei
ocenzurowania i pozbawienia czlonkow grupy wolnosci
slowa i wypowiedzi.

> Tamten to zupelnie inny Zwolan - pisal o sobie w rodzaju meskim i nie slinil sie na mysl jurnosci "Semitow z dlugimi [penisami]" - tak > jak to robi to nasz Edek:

Jezeli wiec Olga Trela chce na soc.culture.polish
podpisywac sie imieniem Piotr to niech wie ze
nie jest to najlepszy pomysl.

Basia (Ona/Jej)

ps.
Wice-prokurator Prokuratury Rejonowej w Szczecinie,
Urszula Chmielewska-Trela, 24.09.1982 ...o postępowaniach
szczególnych w sprawach o przestępstwo i wykroczenia
w czasie obowiązywania stanu wojennego.

https://polskiemiesiace.ipn.gov.pl/mie/form/r26150654140755,6271.html
https://en.wikipedia.org/wiki/Institute_of_National_Remembrance

SubjectRepliesAuthor