$3,000,000.

interests / soc.culture.polish / Re: Kanada umiera

SubjectAuthor
* Kanada umieraRusset Bulba
`* Re: Kanada umieraPiotr
 `* Re: Kanada umieraRusset Bulba
  `* Re: Kanada umieraPiotr
   `* Re: Kanada umieraRusset Bulba
    +- Re: Kanada umieraandal
    `* Re: Kanada umieraPiotr
     +- Re: Kanada umieraRusset Bulba
     `* Re: Kanada umieraJakub A. Krzewicki
      +- Re: Kanada umieraRusset Bulba
> [...]
           `- Re: Kanada umieraandal

Pages:12
Re: Kanada umiera

<4d94c462-c84b-4e2d-83ef-38702e6e54b4n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64689&group=soc.culture.polish#64689

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 31 May 2023 19:00:58 -0700 (PDT)
Subject: Re: Kanada umiera
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 1 Jun 2023 02:00 UTC

On Wednesday, May 31, 2023 at 9:22:37 AM UTC-2:30, Russet Bulba wrote:

> Widac wyraznie, iz scp panu Piotrowi wyraznie szkodzi. Czy ktos tutaj ma co do tego watpliwosci?

NIkt sie go o to nie pytal. Pytalem sie o JEGO WLASNE Strakowe SLOWA. Na wypadek gdyby demencja - przypomne:

A. Strak: " Poluzuj sobie nieco panie Piotrze albo od tej literalnosci pan zwariujesz.i po co to panu?"

ja: Czego mam nie brac literalnie? Panskich zapewnien: "Wszak na scp sie nie obrazamy"? Jakie bedzie rzeczywiste, "nieliteralne" znaczenie tych slow?

A wiec panie Strak - Chyba WIE co chcial przekazac gdy pisal o "literalnosci". No chyba ze jest
Pan juz w dalszym stadiu demencji, wyrzucajac z siebie slowa nad ktorymi juz nie panuje
i ktorych znaczenia nie jest juz w stanie sobie przypomniec?

Reszta - jak przed odjechaniem jego mozgu na "literalnosc":

<ed3be098-a020-4893-8bd6-d9ea928da617n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64696&group=soc.culture.polish#64696

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 1 Jun 2023 02:56:41 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 1 Jun 2023 09:56 UTC

On Wednesday, May 31, 2023 at 11:01:00 PM UTC-3, Piotr wrote:

> [...]
> i ktorych znaczenia nie jest juz w stanie sobie przypomniec?
>
> Reszta - jak przed odjechaniem jego mozgu na "literalnosc":

Panska megalomania, panie Piotrze, nie ma granic. W co drugim poscie stwierdzenie, ze nikt nie mowil, nikt nie pytal i podobne zwroty do rozmowcy. A w swojej istocie to tylko pan. Chyba oczywistym, ze ten narcyzm przeszkadza nieco panu w zyciu.

Re: Kanada umiera

<0bc8bd4e-32d0-419f-bc28-047342af5be6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=64857&group=soc.culture.polish#64857

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 3 Jun 2023 10:15:46 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 3 Jun 2023 17:15 UTC

On Thursday, June 1, 2023 at 7:26:42 AM UTC-2:30, Russet Bulba wrote:

> Panska megalomania, panie Piotrze, nie ma granic. W co drugim poscie stwierdzenie, ze nikt nie mowil, nikt nie pytal i podobne zwroty do rozmowcy.

Czyli moje zapytanie Straka co probowal wyrazic pouczajac mnie o mojej "literalnosci":
" Poluzuj sobie nieco panie Piotrze albo od tej literalnosci pan zwariujesz" (c) A Strak

w jego mozgu oznacza ... moja "megalomanie" i "narcyzm"?
Po jakosci ich mysli poznacie ich: pan Andrzej Strak - everybody.

==Piotr