Music in the soul can be heard by the universe. -- Lao Tsu

interests / soc.culture.polish / Prawda, nieprawda?

SubjectAuthor
* Prawda, nieprawda?Basia
+- Re: Prawda, nieprawda?Zexon🇵🇱
+- Re: Prawda, nieprawda?Russet Bulba
+* Re: Prawda, nieprawda?ZalekBloom
> [...]
|  `* Re: Prawda, nieprawda?Basia
|   +* Re: Prawda, nieprawda?Russet Bulba
|   |`- Re: Prawda, nieprawda?Basia
|   `* Re: Prawda, nieprawda?Basia
|    `* Re: Prawda, nieprawda?ZalekBloom
|     +- Re: Prawda, nieprawda?Fischer
|     `* Re: Prawda, nieprawda?Basia
|      +- Re: Prawda, nieprawda?Basia
|      +* Re: Prawda, nieprawda?Basia
|      |`* Re: Prawda, nieprawda?ZalekBloom
|      | `* Re: Prawda, nieprawda?Basia
|      |  `* Re: Prawda, nieprawda?ZalekBloom
|      |   `* Re: Prawda, nieprawda?Basia
|      |    +- Re: Prawda, nieprawda?Basia
|      |    `* Re: Prawda, nieprawda?ZalekBloom
+- Re: Prawda, nieprawda?Piotr
+- Re: Prawda, nieprawda?Hreczecha
`- Re: Prawda, nieprawda?100% destylat krnÄ…brnośći

Pages:12
Prawda, nieprawda?

<ce9ce712-7f31-4371-9e89-a207087c6b6cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66057&group=soc.culture.polish#66057

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 19 Jun 2023 20:06:35 -0700 (PDT)
Subject: Prawda, nieprawda?
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 20 Jun 2023 03:06 UTC

Media establiszmentowe zupelnie przemilczaja.

Putin just dropped BOMBSHELL and they have NO response to it
https://www.youtube.com/watch?v=myRW5CV6Rck

Ukraine agreed to peace a year ago but reneged on its side after the West got involved. This is what Russian President Vladimir Putin alleged when he showed off a peace agreement that was signed by Ukraine last year when peace talks were hosted in Turkey. It was called the Treaty on Permanent Neutrality and Security Guarantees of Ukraine. President Putin said that Russia withdrew troops from Kyiv after this treaty was signed but Ukraine never honored their side of the deal but instead “threw it all into the waste basket of history.” How many lives were thrown into that waste basket along with it?

https://www.youtube.com/watch?v=myRW5CV6Rck

Re: Prawda, nieprawda?

<u6r6cb$2bh5u$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66058&group=soc.culture.polish#66058

From: Zex...@hotmail.com (Zexon🇵🇱)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Prawda, nieprawda?
Date: Mon, 19 Jun 2023 21:28:10 -0600
 by: Zexon🇵🇱 - Tue, 20 Jun 2023 03:28 UTC

On 19-Jun-23 21:06, Basia wrote:
> [...]
>
> Ukraine agreed to peace a year ago but reneged on its side after the West got involved. This is what Russian President Vladimir Putin alleged when he showed off a peace agreement that was signed by Ukraine last year when peace talks were hosted in Turkey. It was called the Treaty on Permanent Neutrality and Security Guarantees of Ukraine. President Putin said that Russia withdrew troops from Kyiv after this treaty was signed but Ukraine never honored their side of the deal but instead “threw it all into the waste basket of history.” How many lives were thrown into that waste basket along with it?

Milczą, bo im nie na rękę
Wojna ma trwać do ostatniego Ukraińca a jak ci się skończą to do ostatniego Polaka.

..

Re: Prawda, nieprawda?

<1976674e-13a3-4c04-930f-913e5fb34a1an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66066&group=soc.culture.polish#66066

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 20 Jun 2023 03:00:49 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 20 Jun 2023 10:00 UTC

On Tuesday, June 20, 2023 at 12:06:36 AM UTC-3, Basia wrote:
> [...]
>
> Ukraine agreed to peace a year ago but reneged on its side after the West got involved. This is what Russian President Vladimir Putin alleged when he showed off a peace agreement that was signed by Ukraine last year when peace talks were hosted in Turkey. It was called the Treaty on Permanent Neutrality and Security Guarantees of Ukraine. President Putin said that Russia withdrew troops from Kyiv after this treaty was signed but Ukraine never honored their side of the deal but instead “threw it all into the waste basket of history.” How many lives were thrown into that waste basket along with it?

Media gadaly rok temu. Jak Putke na nowo obiora carem, to sie cos zmieni. A teraz lato sie zaczyna.

Re: Prawda, nieprawda?

<4a539ipirn2oe3l8coppad34nluq7pcqc5@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66072&group=soc.culture.polish#66072

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 20 Jun 2023 08:08:15 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Tue, 20 Jun 2023 12:08 UTC

On Mon, 19 Jun 2023 20:06:35 -0700 (PDT), Basia
<abjjkst@sbcglobal.net> wrote:

> [...]
Ukraine. President Putin said that Russia withdrew troops from Kyiv after this treaty was signed but Ukraine never honored their side of the deal but instead “threw it all into the waste basket of history.” How many lives were thrown into that waste basket along with it?

Sama szczera prawda, Honest Putioszka nigdy nie klamal. Ja mu wierze
ze Rosja wycofala wojska spod Kijowa nie dlatego ze sznur czolgow
ktory wjechal na Ukraine bez wystarczajacej ilosci benzyny i byl
latwym celem dla Ukraincow, tylko dlatego ze Honest Putioszka zrobil
Ukraincom laske.
A Novichokiem ludzie sami sie truli, bo mysleli ze to kokaina, to
wcale nie byla wina Rosji.

zalek

Re: Prawda, nieprawda?

<713d5483-9a06-413e-86f3-1f06d586c1edn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66073&group=soc.culture.polish#66073

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 20 Jun 2023 05:24:45 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 20 Jun 2023 12:24 UTC

On Tuesday, June 20, 2023 at 5:08:17 AM UTC-7, Zalek...@hotmail.com wrote:

> [...]
>
> Sama szczera prawda, Honest Putioszka nigdy nie klamal.

To dlaczego media milcza jezeli wierutne klamstwo?

Basia (Ona/Jej)

Re: Prawda, nieprawda?

<60e65b8e-691b-4e41-9cd1-05d694d220c9n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66074&group=soc.culture.polish#66074

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 20 Jun 2023 05:30:23 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 20 Jun 2023 12:30 UTC

On Tuesday, June 20, 2023 at 12:36:36 AM UTC-2:30, Basia wrote:
> [...]
>
> Ukraine agreed to peace a year ago but reneged on its side after the West got involved. This is what Russian President Vladimir Putin alleged when he showed off a peace agreement that was signed by Ukraine last year when peace talks were hosted in Turkey. It was called the Treaty on Permanent Neutrality and Security Guarantees of Ukraine. President Putin said that Russia withdrew troops from Kyiv after this treaty was signed

:-) Jak to mawial ulubiony prezydent bratolina:
"There's an old saying in Tennessee — I know it's in Texas, probably in Tennessee — that says, fool me once, shame on — shame on you. Fool me — you can't get fooled again.”

Zakladam, ze Basia za rok bedzie glosowal na Trumpa, bo obaj wierzycie Putinowi,
a Trump zapowiedzial zakonczenie wojny w 1 dzien od objecia prezydentury -
a jedyny sposob w ktory to mozna osiagnac - wymaga zmuszenia Ukrainy do kapitulacji
grozba zostawienia ich samych na lodzie (bo przeciez Trump nie przekona swojego
przyjaciela Putina, zeby oddal zagrabione Ukrainie ziemie i zaplacil odszkodowania wojenne).

Piotr

Re: Prawda, nieprawda?

<n6049i9qlab67qqv5v6je2n5gj710drp8i@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66103&group=soc.culture.polish#66103

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 20 Jun 2023 15:50:08 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Tue, 20 Jun 2023 19:50 UTC

On Tue, 20 Jun 2023 05:24:45 -0700 (PDT), Basia
<abjjkst@sbcglobal.net> wrote:

>To dlaczego media milcza jezeli wierutne klamstwo?
>
>Basia (Ona/Jej)

Pani Basiu,

Chyba zgadzamy sie ze:
1. W Budapest Memorandum on Security Assurances Rosja obiecala bronic
ukrainskich ganic jesli Ukraina odda bron nuklearna
2. Rosja zaprzeczala ze wojska rosyjskie byly w Donbasie, a czolgi,
rakiety przeciwlotnicze, artyleria, pojazdy - to wszystko powstancy z
Donbasu zdobyli/kupili sami
3. Putin zaprzeczal jakoby zolnierze ktorzy nagle pojawili sie na
Krymie byli rosyjskimi zolnierzami
4. Putin zaprzeczal ze to Rosja trula ex-szpiegow i Nowolnego.
5. Kilka tygodni przed agresja na Ukraine Putin oglaszal ze Rosja nie
ma zadnego planu napasc na Ukraine, a Biden ktory twierdzil ze tak
jest klamca.

A wiec skoro media milcza na ten temat, to na pewno Putin nie klamie.
Gdybym mial kobieca intuicje to bym wierzyl znacznie bardziej niz
teraz wierze,

zalek

Re: Prawda, nieprawda?

<962539d1-2c71-46dd-80fc-d04fd1209143n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66159&group=soc.culture.polish#66159

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 21 Jun 2023 01:04:28 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 21 Jun 2023 08:04 UTC

On Tuesday, June 20, 2023 at 12:50:11 PM UTC-7, Zalek...@hotmail.com wrote:

> [...]
>
> 1. W Budapest Memorandum on Security Assurances Rosja obiecala bronic
> ukrainskich ganic jesli Ukraina odda bron nuklearna

Tak i ten punkt sam w sobie doskonale tlumaczy
wybuch wojny.

Po co Rosja obiecywala bronic granic Ukrainy?
Po to by nigdy nie probowalo ich bronic NATO.

Basia (Ona/Jej)

Re: Prawda, nieprawda?

<c92d79d6-d085-4f39-9b03-22adb034d6d5n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66160&group=soc.culture.polish#66160

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 21 Jun 2023 01:15:53 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 21 Jun 2023 08:15 UTC

> [...]
>
> A wiec skoro media milcza na ten temat, to na pewno Putin nie klamie.
> Gdybym mial kobieca intuicje to bym wierzyl znacznie bardziej niz

Alez panie Zalku, niejedna kobieta, w tym Basia
oczekiwalo wrecz ze media wyjada wlasnie z
podobna panskiej litania,

....nic prostszego- Putyn nie raz klamal, a tu
ta zaskakujaca cisza?

Dlaczego.

Basia (Ona/Jej)

Re: Prawda, nieprawda?

<e028cc50-8540-4677-baa8-ff84ee72bdbdn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66162&group=soc.culture.polish#66162

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 21 Jun 2023 03:09:42 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Wed, 21 Jun 2023 10:09 UTC

On Wednesday, June 21, 2023 at 5:15:55 AM UTC-3, Basia wrote:

> [...]
> oczekiwalo wrecz ze media wyjada wlasnie z
> podobna panskiej litania,
>
> ...nic prostszego- Putyn nie raz klamal, a tu

Zelensky byl gotow odstapic od idei NATO ale pod warunkiem zwrotu Krymu i Donbasu. Oczywiste, ze na takie cos Putin nie mogl pojsc i bylo po negocjacjach. A niby dlaczego, skoro powodem najazdu bylo NATO? Tak wiec wiadomo, iz nie bylo. Bylo li tylko pretekstem.

Re: Prawda, nieprawda?

<1815055a-69ba-47cb-9be0-f311c0423ce6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66180&group=soc.culture.polish#66180

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 21 Jun 2023 05:20:49 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 21 Jun 2023 12:20 UTC

On Wednesday, June 21, 2023 at 3:09:43 AM UTC-7, Russet Bulba wrote:

> Zelensky byl gotow odstapic od idei NATO ale pod warunkiem zwrotu Krymu i Donbasu. Oczywiste, ze na takie cos Putin nie mogl pojsc i bylo po negocjacjach.

To co w koncu podpisali, co Putyn Murzynom pokazal?

Jezeli prawda to nic prostszego mediom jak napisal Bulba
a nie nabierac wody w usta.

Nie jestem przekonana.
Basia (Ona/Jej)

> A niby dlaczego, skoro powodem najazdu bylo NATO? Tak wiec wiadomo, iz nie bylo. Bylo li tylko pretekstem.

Re: Prawda, nieprawda?

<7da55749-321f-4cde-ac76-8c686e688a51n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66199&group=soc.culture.polish#66199

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 21 Jun 2023 14:59:37 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 21 Jun 2023 21:59 UTC

On Wednesday, June 21, 2023 at 1:15:55 AM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
> oczekiwalo wrecz ze media wyjada wlasnie z
> podobna panskiej litania,
>
> ...nic prostszego- Putyn nie raz klamal, a tu

No i Zachod oczywiscie nigdy nie klamie,
klamie tylko Putyn.

Ja mam nieco inne od Zalkowego wytlumaczenie
medialnej ciszy. Nie donosza ani slwoem bo
chca klamstwa zachowac na inna okazje.
Coraz mniej ludzi wierzy mediom wiec trzeba
klamstwa dozowac a nie wylewac bezgranicznie.

Tutaj Google w temacie "African leaders Putin peace plan"
wyszukiwarka generalnie i w news sekcji. Nigdzie ani slowem.
https://www.google.com/search?client=opera&q=African+leaders+Putin+peace+plan"&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

https://www.google.com/search?client=opera&hs=hiU&sxsrf=APwXEdf50x9-yi3IhcyyDPQoHLpJsHWhoQ:1687384620198&q=African+leaders+Putin+peace+plan"&tbm=nws&sa=X&ved=2ahUKEwi7mIvHrdX_AhWomGoFHXyRDEEQ0pQJegQICxAB&biw=1335&bih=642&dpr=1.75

Basia (Ona/Jej)

Re: Prawda, nieprawda?

<78a79idqr3vvh627la0seios5bhnaf6ctd@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66214&group=soc.culture.polish#66214

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 21 Jun 2023 22:02:40 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Thu, 22 Jun 2023 02:02 UTC

On Wed, 21 Jun 2023 14:59:37 -0700 (PDT), Basia
> [...]

>https://www.google.com/search?client=opera&hs=hiU&sxsrf=APwXEdf50x9-yi3IhcyyDPQoHLpJsHWhoQ:1687384620198&q=African+leaders+Putin+peace+plan"&tbm=nws&sa=X&ved=2ahUKEwi7mIvHrdX_AhWomGoFHXyRDEEQ0pQJegQICxAB&biw=1335&bih=642&dpr=1.75

Pani Basiu,

Ja widze swiat troche inaczej niz Pani, np widze pewna roznice miedzy
Rosja a USA:
Jesli prezydent USA klamie, to opozycyjna partja glosno krzyczy -
prezydent jest klamczuchem i przerozni dziennikarze pisza o swoich
teoriach, np pomimo ze Biden twierdzi ze to Rosja wysadzila Nord
Stream pipeline, byl dziennikarz ktory oskarzal Bidena, o dziwo
jeszcze zyje i na dodatek na wolnosci.
Jesli Putin klamie, to w Rosji czlowiek ktory twierdzi ze Putin klamie
to albo jest truty, albo 'popelnia samobujstwo', albo laduje w
wiezieniu.
Dlaczego Putin nie opublikowal calego 'planu pokojowego'? Na czym ten
plan polegal? Czy Rosja obiecala wycofac sie ze zdobytych terytorii?
Co Rosja gwarantowala i jak gwarantowala - czy tak samo jak
gwarantowala obrone Ukainskiego terytorium w Budapest Memorandum?
Diabel sie kryje w detalach.

zalek

Re: Prawda, nieprawda?

<u714u1$v79f$1@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66223&group=soc.culture.polish#66223

From: Fisc...@gmail.com (Fischer)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 22 Jun 2023 11:40:21 +0200
 by: Fischer - Thu, 22 Jun 2023 09:40 UTC

W dniu 22.06.2023 o 04:02, ZalekBloom@hotmail.com pisze:

> [...]
> prezydent jest klamczuchem i przerozni dziennikarze pisza o swoich
> teoriach, np pomimo ze Biden twierdzi ze to Rosja wysadzila Nord

To wredny kłamczuch ten tetryk, bo wywiad USA przyznał, że to Ukraińcy
wysadzili NS2. Co więcej, ponoć Polacy też maczali w tym ręce.

https://energetyka24.com/gaz/wiadomosci/nord-streamy-wysadzili-ukraincy-a-usa-o-wszystkim-wiedzialy-tak-twierdzi-washington-post

Re: Prawda, nieprawda?

<dacc205f-ebf4-4a92-9b82-1b605f74fd31n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66224&group=soc.culture.polish#66224

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 22 Jun 2023 02:52:40 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 22 Jun 2023 09:52 UTC

On Wednesday, June 21, 2023 at 7:02:48 PM UTC-7, Zalek...@hotmail.com wrote:

> [...]
> Co Rosja gwarantowala i jak gwarantowala - czy tak samo jak
> gwarantowala obrone Ukainskiego terytorium w Budapest Memorandum?

Panie Zalku pana preferencja jest by
teoretyzowac z pozycji roznicy, i Basia to
rozumie i szanuje ale istnieje tez alternatywa
opierajaca sie na teoretyzowaniu z pozycji
podobienstw. Trwa wojna a propaganda
po obu stronach ma podobne zadania i dziala
czesto bardzo podobnie.

Np. dla odwrocenia uwagi publiki kreuje sie
rozne medialne sensacje i plotki badz tez
pomija milczeniem niewygodne informacje
albo araznuje zaistnienie w odpowiedniej
chwili innych sensacyjnych informacji i wydarzen
majacych na celu ekscytowac publike i odwracac
uwage.

Byc moze Putyn klamie i pokazal delegacji
Murzynow oraz swiatu lipe, nic nie warta kartke
papieru a byc moze bylo to co wiecej i stad
milczenie w prasie.

Byc moze dzisiejsze wiesci ze lodz
podwodna z milionerami ba miliarderami
na pokladzie ktora zginela w glebinach Atlantyku
rzeczywiscie byla sterowana chinska zabawka
Playstation czy X-Box, ...byc moze nawet Pentagon
w takie zabawki wyposazyl swoje najnowsze
lodzie podwodne, ...a moze to wszystko jest
akcja dezinformacyjna majaca odwrocic uwage
jak najwiekszej ilosci publiki od czegos innego
np, Putyniowej lipnej rzekomo kartki papieru.

Wierzy pan panie Zalku ze Pentagon majacy
bilionowy roczny budzet wyposazyl system sterujacy
swoich najnowszych lodzi podwodnych w chinskiej
produkcji zabawke Logitech'a?

Wszystko ma sie rozumiec by zaoszczedzic
podatnikom- milionom tych graczy Playstation
i X-box placenia ciezkiej forsy na wydatki
kompleksu przemyslowo-zbrojeniowego?

Mostu brooklynskiego nie chcialby pan
kupic, panie Zalku?

Mnie wyglada ze sa to wszystko umyslne
dzialania propagandy by odwrocic uwage
amerykanskiej i swiatowej publiki od prawdziwych
wydarzen dzisiejszego tygodnia.

The Titan was shown to be operated with a Logitech G Wireless Gamepad F710 at times in the past

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/c_fit,f_auto,g_center,q_60,w_1315/aa97263c1c4879914862a67f6295fb7c.mp4

Back in 2018, the U.S. military switched from expensive custom joysticks to Xbox 360 controllers for its then-newest attack sub precisely because the Microsoft gamepads were cheap and easy to replace. Launched back in 2005, the old controllers are still reportedly part of the Department of Defense’s budget request for 2024.

It’s not clear if the Titan was still using the Logitech F710 on its latest expedition a year later, or if there were back-up navigation tools onboard. Photos from OceanGate Expeditions’ website of a 2021 voyage do show the 2010 controller sitting onboard in one of the shots. However, a different photo from another gallery shows Rush holding what looks like a modified Xbox controller that possibly has a small screen embedded in it.. And in one early video, a member of the company even demonstrates the design using a PlayStation 3 DualShock controller

.....modified controllers have long been used outside of gaming for everything from lethal military weapons to futuristic science experiments. A fertility clinic recently reported using a PlayStation 5 DualSense to perform the first-ever in vitro fertilization via robot. Back in 2018, the U.S. military switched from expensive custom joysticks to Xbox 360 controllers for its then-newest attack sub precisely because the Microsoft gamepads were cheap and easy to replace. Launched back in 2005, the old controllers are still reportedly part of the Department of Defense’s budget request for 2024.

https://kotaku.com/titanic-submarine-missing-logitech-controller-oceangate-1850555699

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/c_fit,f_auto,g_center,q_60,w_1315/aa97263c1c4879914862a67f6295fb7c.mp4

> zalek

Re: Prawda, nieprawda?

<f0b03dc0-f94f-41de-879a-e6efe2ceec60n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66225&group=soc.culture.polish#66225

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 22 Jun 2023 02:56:58 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 22 Jun 2023 09:56 UTC

https://twitter.com/i/status/1670931677013524487

> [...]
>
> ....modified controllers have long been used outside of gaming for everything from lethal military weapons to futuristic science experiments. A fertility clinic recently reported using a PlayStation 5 DualSense to perform the first-ever in vitro fertilization via robot. Back in 2018, the U.S. military switched from expensive custom joysticks to Xbox 360 controllers for its then-newest attack sub precisely because the Microsoft gamepads were cheap and easy to replace. Launched back in 2005, the old controllers are still reportedly part of the Department of Defense’s budget request for 2024.

Re: Prawda, nieprawda?

<5b26ab53-7d81-4ef7-8ee2-ce73334883fan@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66226&group=soc.culture.polish#66226

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 22 Jun 2023 03:27:37 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 22 Jun 2023 10:27 UTC

> [...]
>
> Byc moze Putyn klamie i pokazal delegacji
> Murzynow oraz swiatu lipe, nic nie warta kartke
> papieru a byc moze bylo to co wiecej i stad

Byc moze Ci sami ludzie ktorzy wykazali
sie zdolnoscia podwodnego wysadzenia
Nordstream2 potrafili takze porwac czy
zatopic krecaca sie samotnie w glebinach
Atlantyku lodz podwodna Tytan, ...do tego
sterowana popularna zabawka Playstation.

Nigdy sie pewnie nie dowiemy bo tam
w glebinach swiadkow zadnych nie bedzie,
i ryby glosu nie wydaja, chociaz Playstation
zabawke we wraku przypuszczam ze zostanie
odnaleziona- niczym paszporty terrorystow
9/11 we zgliszczach wiez World Trade Center.

Timing tej tragedii sugeruje wszelakie
mozliwosci- rzecz ma miejsce dokladnie
w kilka dni po ujawnieniu przez Putynia
istnienia umowy pokojowej Ukrainy z Rosja
ktora zostala rzekomo zignorowana przez
Ukraine na zyczenie Zachodu.

https://youtu.be/myRW5CV6Rck?t=106

Basia (Ona/Jej)

Re: Prawda, nieprawda?

<dtc89it9hb798avd8re9521brg929142pu@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66227&group=soc.culture.polish#66227

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 22 Jun 2023 07:53:24 -0400
References: <ce9ce712-7f31-4371-9e89-a207087c6b6cn@googlegroups.com> <4a539ipirn2oe3l8coppad34nluq7pcqc5@4ax.com> <713d5483-9a06-413e-86f3-1f06d586c1edn@googlegroups.com> <n6049i9qlab67qqv5v6je2n5gj710drp8i@4ax.com> <c92d79d6-d085-4f39-9b03-22adb034d6d5n@googlegroups.com> <7da55749-321f-4cde-ac76-8c686e688a51n@googlegroups.com> <78a79idqr3vvh627la0seios5bhnaf6ctd@4ax.com> <dacc205f-ebf4-4a92-9b82-1b605f74fd31n@googlegroups.com> <5b26ab53-7d81-4ef7-8ee2-ce73334883fan@googlegroups.com>
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Thu, 22 Jun 2023 11:53 UTC

On Thu, 22 Jun 2023 03:27:37 -0700 (PDT), Basia

Click here to read the complete article
Re: Prawda, nieprawda?

<46f395f7-095f-4b6e-bc7d-1376f8422000n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66231&group=soc.culture.polish#66231

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 22 Jun 2023 05:40:10 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 22 Jun 2023 12:40 UTC

On Thursday, June 22, 2023 at 6:52:41 AM UTC-3, Basia wrote:

> [...]
>
> ....modified controllers have long been used outside of gaming for everything from lethal military weapons to futuristic science experiments. A fertility clinic recently reported using a PlayStation 5 DualSense to perform the first-ever in vitro fertilization via robot. Back in 2018, the U.S. military switched from expensive custom joysticks to Xbox 360 controllers for its then-newest attack sub precisely because the Microsoft gamepads were cheap and easy to replace. Launched back in 2005, the old controllers are still reportedly part of the Department of Defense’s budget request for 2024.

Swoje tezy o niezasadnosci niepodleglej Ukrainy Putin oglosil publicznie i wywiesil na murach Kremla. Pakt o przyjazni z Ukraina i nienaruszalnosci jej granic Rosja podpisala i oglosila w kilku jezykach jak i zarejestrowala w ONZ. To, ze Ukraina ma wolna reke z NATO Putin glosil publicznie, zanim nagle zmienil zdanie. Cele wojny z Ukraina i wezwanie do armii ukrainskiej o nie stawianie oporu i zlozenie broni tez Putin oglosil publicznie. No ale cos stoi mu na przeszkodzie, aby tego podpisanego pokojowego porozumienia nie pokazywac swiatu. Widocznie jest to ta tajna bron Putina.

Re: Prawda, nieprawda?

<f2fdea85-4eff-406f-9c3a-f628b2c8108dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66232&group=soc.culture.polish#66232

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 22 Jun 2023 06:02:47 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 22 Jun 2023 13:02 UTC

On Thursday, June 22, 2023 at 4:53:33 AM UTC-7, Zalek...@hotmail.com wrote:

> [...]
> prawdopodobienstwo ze klamczuch nagle powie prawde, ze czlowiek ktory
> z reguly mowi prawde nagle sklamie, ze lodz podwodna Titan zatopiono

<p7i89i1hnftvnhedcvghjrphj62oh6f7hq@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66234&group=soc.culture.polish#66234

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 22 Jun 2023 09:26:46 -0400
References: <713d5483-9a06-413e-86f3-1f06d586c1edn@googlegroups.com> <n6049i9qlab67qqv5v6je2n5gj710drp8i@4ax.com> <c92d79d6-d085-4f39-9b03-22adb034d6d5n@googlegroups.com> <7da55749-321f-4cde-ac76-8c686e688a51n@googlegroups.com> <78a79idqr3vvh627la0seios5bhnaf6ctd@4ax.com> <dacc205f-ebf4-4a92-9b82-1b605f74fd31n@googlegroups.com> <5b26ab53-7d81-4ef7-8ee2-ce73334883fan@googlegroups.com> <dtc89it9hb798avd8re9521brg929142pu@4ax.com> <f2fdea85-4eff-406f-9c3a-f628b2c8108dn@googlegroups.com>
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Thu, 22 Jun 2023 13:26 UTC

On Thu, 22 Jun 2023 06:02:47 -0700 (PDT), Basia
<abjjkst@sbcglobal.net> wrote:

>Chinski balon meteo kazal zestrzelic
>pomimo ze nie bylo takiej potrzeby.
>NordStream na dnie morza chwalil
>sie w TV ze zlikwiduje, ..juz On wie jak!
>
>Lodzi podwodnej mam wierzyc ze nie
>mogl chciec unieruchomic pomimo
>ze bylo by bardzopomocne w odwroceniu
>uwagi od Putyniowego przeslania.
>
>Ze media sa wycenzurowane i nie donosza
>tez mam nie wierzyc, panie Zalku.
>
>Basia (Ona/Jej)

Panie Basiu,

Click here to read the complete article
Re: Prawda, nieprawda?

<e0eca754-aa28-4b82-8342-d3f4e169d04dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66235&group=soc.culture.polish#66235

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 22 Jun 2023 06:52:40 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 22 Jun 2023 13:52 UTC

On Thursday, June 22, 2023 at 6:26:56 AM UTC-7, Zalek...@hotmail.com wrote:

> shows

> Panie Basiu,
>
> Jest miedzy name roznica nie tylko w seksie:
> ja uwazam ze kazde panstwo ma prawo zestrzelic kazdy object ktory
> nielegalnie naruszyl jego przestrzen powietrzna

Click here to read the complete article
Re: Prawda, nieprawda?

<c53a0634-5050-4b9d-b9e9-7ccb854d7aa8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66237&group=soc.culture.polish#66237

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 22 Jun 2023 07:18:05 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 22 Jun 2023 14:18 UTC

On Thursday, June 22, 2023 at 6:52:41 AM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
> stanie takiego dokonac. Oklamuje sie pan po prostu
> panie Zalku oraz swoich czytelnikow.
>
> Basia co innego, wie ze nie jest w stanie dokonac
> zadnego istotnego szacunku prawdopodobienstw
> bo Pentagon, CIA, administracja Bidena nie dziela
> sie z Basia prywatna informacja i dlatego Basia
> nie pisze niedorzecznosci o szacunkach tylko pisze
> ze skoro Biden wykazal sie jakas zdolnoscia czy
> udowodnil potencjal raz to moze i drugi raz.
>
> Owszem czysta spekulacja i teorie ale sadze ze
> takie podejscie jest trafniejsze nizeli mowienie
> o szacowaniu prawdopodobienstw ktorych sie

Podalam panu wczesniej dowod w postaci rezultatow
wyszukiwarki Google nie mogacej zlokalizowac zadnego
zrodla ktore pokazalo by i skomentowalo ujawnienie
przez Putynia istnienia umowy pokojowej z Ukraina.

Jakie wiec znaczenie ma w tym wypadku roznica
prawdopodobienstw cenzury czy supresjonowania
przez media informacji w jednym panstwie vs
drugie gdy mamy do czynienia z faktem dokonanym,:

Re: Prawda, nieprawda?

<pot89i1pjfj5eejui3satc78j1r6f20l2p@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66241&group=soc.culture.polish#66241

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 22 Jun 2023 12:51:10 -0400
References: <c92d79d6-d085-4f39-9b03-22adb034d6d5n@googlegroups.com> <7da55749-321f-4cde-ac76-8c686e688a51n@googlegroups.com> <78a79idqr3vvh627la0seios5bhnaf6ctd@4ax.com> <dacc205f-ebf4-4a92-9b82-1b605f74fd31n@googlegroups.com> <5b26ab53-7d81-4ef7-8ee2-ce73334883fan@googlegroups.com> <dtc89it9hb798avd8re9521brg929142pu@4ax.com> <f2fdea85-4eff-406f-9c3a-f628b2c8108dn@googlegroups.com> <p7i89i1hnftvnhedcvghjrphj62oh6f7hq@4ax.com> <e0eca754-aa28-4b82-8342-d3f4e169d04dn@googlegroups.com>
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Thu, 22 Jun 2023 16:51 UTC

On Thu, 22 Jun 2023 06:52:40 -0700 (PDT), Basia

<ed222294-8293-4350-8676-517f3a6af9bfn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66242&group=soc.culture.polish#66242

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 22 Jun 2023 10:13:07 -0700 (PDT)
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Thu, 22 Jun 2023 17:13 UTC

On Monday, June 19, 2023 at 10:06:36 PM UTC-5, Basia wrote:
> [...]
>
> Ukraine agreed to peace a year ago but reneged on its side after the West got involved. This is what Russian President Vladimir Putin alleged when he showed off a peace agreement that was signed by Ukraine last year when peace talks were hosted in Turkey. It was called the Treaty on Permanent Neutrality and Security Guarantees of Ukraine. President Putin said that Russia withdrew troops from Kyiv after this treaty was signed but Ukraine never honored their side of the deal but instead “threw it all into the waste basket of history.” How many lives were thrown into that waste basket along with it?

Bzdury. Putin i Rosja nie wycofaly wojsk z Kijowa, poniewaz wojsk rosyjskich w Kijowie nie bylo.

Pages:12