Dime is money.

interests / soc.culture.polish / Re: Prawda, nieprawda?

SubjectAuthor
* Prawda, nieprawda?Basia
+- Re: Prawda, nieprawda?Zexon🇵🇱
+- Re: Prawda, nieprawda?Russet Bulba
+* Re: Prawda, nieprawda?ZalekBloom
> [...]
|  `* Re: Prawda, nieprawda?Basia
|   +* Re: Prawda, nieprawda?Russet Bulba
|   |`- Re: Prawda, nieprawda?Basia
|   `* Re: Prawda, nieprawda?Basia
|    `* Re: Prawda, nieprawda?ZalekBloom
|     +- Re: Prawda, nieprawda?Fischer
|     `* Re: Prawda, nieprawda?Basia
|      +- Re: Prawda, nieprawda?Basia
|      +* Re: Prawda, nieprawda?Basia
|      |`* Re: Prawda, nieprawda?ZalekBloom
|      | `* Re: Prawda, nieprawda?Basia
|      |  `* Re: Prawda, nieprawda?ZalekBloom
|      |   `* Re: Prawda, nieprawda?Basia
|      |    +- Re: Prawda, nieprawda?Basia
|      |    `* Re: Prawda, nieprawda?ZalekBloom
+- Re: Prawda, nieprawda?Piotr
+- Re: Prawda, nieprawda?Hreczecha
`- Re: Prawda, nieprawda?100% destylat krnÄ…brnośći

Pages:12
Re: Prawda, nieprawda?

<5a07deaf-38bd-4d06-bbe9-736728f27b0bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66252&group=soc.culture.polish#66252

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 22 Jun 2023 15:08:00 -0700 (PDT)
Subject: Re: Prawda, nieprawda?
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 22 Jun 2023 22:08 UTC

On Thursday, June 22, 2023 at 9:51:20 AM UTC-7, Zalek...@hotmail.com wrote:

> 2024.

> expensive

> Pani Basiu,
>
> Oboje nie wiemy co naprawde sie wydarzylo i oboje spekulujemy, z tym
> ze ja moje spekulacje i prawdopodobienstwa opieram na LOGICE, Pani zas
> na emocjach.

Click here to read the complete article
Re: Prawda, nieprawda?

<2b32c382-c43d-4953-afc7-dd89462d64dan@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66254&group=soc.culture.polish#66254

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 22 Jun 2023 15:20:20 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 22 Jun 2023 22:20 UTC

On Thursday, June 22, 2023 at 3:08:02 PM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
> nizeli 50 procent.
>
> Opinie wydawane w oparciu o takie roznice
> prawdopodobienstw sa wyjatkowo malo precyzyjne.
>
> Cudownie Biden ma nie klamac czy tez nie
> wydawac polecen majacych odwracac uwagi
> opinii publicznej badz tez przyzwalac "tacitly"
> na cenzure badz tez samocenzure mediow
> bo ktos oszacowal prawdopodobienstwo na
> miejsze od 50 procent :)))
>
> Nie posiada pan panie z Zalku informacji bo ani
> Pentagon ani CIA, ani administracja Bidena nie
> informuja pana o swoich preferencjach wiec
> czy >50% rowna sie 99 procent czy tez 51 procent

<bef902f7-7f3a-45f6-bb92-b5ab3f47bfe3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66261&group=soc.culture.polish#66261

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 22 Jun 2023 16:29:46 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 22 Jun 2023 23:29 UTC

On Thursday, June 22, 2023 at 3:08:02 PM UTC-7, Basia wrote:

> No ale to Basia ma byc ta emocjonalna postacia
> bo opiera swoje spekulacje nie na smiesznie
> nieprecyzyjnych szacunkac ale bazuje na precedensie
> mowiacym ze jak ktos cos juz w przeszlosi zrobil czy
> wyrazil intencje zrobienia albo odgrazal sie przy udowodnionym
> potencjale na zrobienie to szanse aczkolwiek nie znane
> sa duze ze moze byc faktycznie sprawca.

Warto w tym momencie przypomniec sobie
ze Biden kazal zestrzelic chinskiego balona
pomimo ze nie bylo to potrzebne zaraz po tym
jak Seymor'e Hersh opublikowal swoj artykul
o tym ze to USA wysadzilo Nordstream.

Artykul byl w mediach establiszmentowych
wyciszany na podobienstwo dzisiejszej
rewelacji Putynia o istnieniu podpisanego
pokoju z Ukraina.

Dla Zalka istniejacy podobny precedens
to emocja a na dwoje babka wrozyla prawdopodobienstwa
to "LOGIKA" duzymi literami pisana.

:))))
Basia (Ona/Jej)

Re: Prawda, nieprawda?

<a1650b4f-1e8d-4c44-8790-f423bd711a01n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66296&group=soc.culture.polish#66296

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 23 Jun 2023 10:12:42 -0700 (PDT)
From: alojzy.n...@gmail.com (100% destylat krnąbrnośći)
 by: 100% destylat krnÄ…b - Fri, 23 Jun 2023 17:12 UTC

Basia napisał(a):
> Media establiszmentowe zupelnie przemilczaja.
>
> Putin just dropped BOMBSHELL and they have NO response to it

Sankcje srankcje.
Słowo o przepływach z usa czy innego hi-techu do RU.
str. 20

https://kse.ua/wp-content/uploads/2023/06/Russian-import-of-critical-components.pdf

RU kasa/złoto nie śmierdzą.