If you talk to God, you are praying; if God talks to you, you have schizophrenia. -- Thomas Szasz

interests / soc.culture.polish / Re: Będzie kurwa aj waj!

SubjectAuthor
* Będzie kurwa aj waj!narciasz
+* Re: Będzie kurwa aj waj!narciasz
|+- Re: Będzie kurwa aj waj!narciasz
|`- Re: Będzie kurwa aj waj!narciasz
+* Re: Będzie kurwa aj waj!Alojzy Gąska
|`* Re: Będzie kurwa aj waj!Russet Bulba
| `* Re: Będzie kurwa aj waj!Alojzy Gąska
|  `- Re: Będzie kurwa aj waj!Alojzy Gąska
`* Re: Będzie kurwa aj waj!Basia
 +* Re: Będzie kurwa aj waj!Piotr
 |+* Re: Będzie kurwa aj waj!Basia
 |`* Re: Będzie kurwa aj waj!Nostradamus
 | `- Re: Będzie kurwa aj waj!Piotr
 +* Re: Będzie kurwa aj waj!narciasz
 |`* Re: Będzie kurwa aj waj!Basia
 | +- Re: Będzie kurwa aj waj!Basia
 | +* Re: Będzie kurwa aj waj!Russet Bulba
 | `* Re: Będzie kurwa aj waj!narciasz
 |  `- Re: Będzie kurwa aj waj!Basia
 `- Re: Będzie kurwa aj waj!Basia

Pages:12
Re: Będzie kurwa aj waj!

<99f46cce-fe85-4a18-96f9-bba062f55da0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74522&group=soc.culture.polish#74522

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 9 Oct 2023 09:35:37 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Będzie_kurwa_aj_waj!
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Mon, 9 Oct 2023 16:35 UTC

On Monday, October 9, 2023 at 9:24:26 AM UTC-7, narciasz wrote:

> Bożesz, kurwa! Mało, żeś pedał to jeszcze do tego upośledzony kretyn. Może inaczej głupcze... zabił ci, chujowy sąsiad idioto, matkę, ojca, siostre i chce zajebać ciebie cymbale a ty się pytasz jakiegoś postronnego chuja czy możesz wybić sąsiadowi zęby. Czy tak powinieneś postąpić pedale?

A w calosci w oryginalnym tekscie:

Teraz Netanjahu mogl znalesc inspiracje
w Putyniu i jego silowych rozwiazaniach
na Ukrainie i wpasc na pomysl ze On tez sila
i raz na zawsze rozwiaze problem z Palestynczykami.

Nie sposob przeciez wyobrazic sobie by
przygotowania do tak widowiskowej i szeroko
zakrojonej akcji z uzyciem setek rakiet, dziesiatek
moto-lotni, uszly kompletnie uwadze Mossadu.

To jakby dla Hollywood material byl, bez
watpienia opinia publiczna przyklasnie ze
nalezy sie HAMAS'owi i Palestynczykom
solidna nauczka.

Basi teza: Krag postepujacej w USA
germanizacji moze zataczac bardzo
szerokie kolo.

Basia (Ona/Jej)

Re: Będzie kurwa aj waj!

<382b6db5-9de9-4623-bfb4-56841d1b83b5n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74570&group=soc.culture.polish#74570

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 9 Oct 2023 15:41:00 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Mon, 9 Oct 2023 22:41 UTC

On Monday, October 9, 2023 at 9:32:46 AM UTC-7, Basia wrote:

> Proces postepujacej germanizacji poprzedza
> pojawienie sie w 1997 roku neokonow z PNAC.

Click here to read the complete article
Re: Będzie kurwa aj waj!

<ug201b$21mfk$2@paganini.bofh.team>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74573&group=soc.culture.polish#74573

From: nostrada...@gmail.com (Nostradamus)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 Oct 2023 00:49:10 +0200
 by: Nostradamus - Mon, 9 Oct 2023 22:49 UTC

<f00bb0be-0b5b-4551-bca5-0c3f018e272an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74578&group=soc.culture.polish#74578

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 9 Oct 2023 16:10:51 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 9 Oct 2023 23:10 UTC

<9f703930-926c-4ab0-a010-9feaa4d86eban@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74579&group=soc.culture.polish#74579

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 9 Oct 2023 16:14:03 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 9 Oct 2023 23:14 UTC

<dc462dbf-9b15-4379-8703-51d80646214an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74580&group=soc.culture.polish#74580

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 9 Oct 2023 16:27:20 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Mon, 9 Oct 2023 23:27 UTC

On Monday, October 9, 2023 at 3:49:18 PM UTC-7, Nostradamus wrote:

> To germanizacji, czy judaizacji?

Click here to read the complete article
Re: Będzie kurwa aj waj!

<ae78f62e-de13-443e-b2de-c8db3d9af7d2n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74606&group=soc.culture.polish#74606

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 9 Oct 2023 19:27:10 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 10 Oct 2023 02:27 UTC

On Monday, October 9, 2023 at 4:10:52 PM UTC-7, Russet Bulba wrote:

> Basia pisze takim swoim grypsem.

Click here to read the complete article
Re: Będzie kurwa aj waj!

<e636e057-bd06-469b-8679-93041ef5cf82n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74621&group=soc.culture.polish#74621

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 Oct 2023 04:31:51 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 10 Oct 2023 11:31 UTC

wtorek, 10 października 2023 o 04:27:11 UTC+2 Basia napisał(a):

> Levi Strauss czy Karl Marx zyli 100 czy wiecej
> lat temu. Dzisiaj Zydzi w Ameryce nie tyle judaizuja
> innych co sami podlegaja procesowi germanizacji
> siwdomie lub nie, ...bo proces ten zawladnal calym
> amerykanskim spoleczenstwem. Na Poludniu element
> przetrwal, nabral sily i stamtad w latach po II wojnie
> zaczal sie rozprzestrzeniac na bazie powojennej
> prosperity i postepu technologicznego oraz znaczacych
> subsydiow jakie Poludnie zaczelo otrzymywac
> w miare wzrostu dobrobytu w USA w wyniku
> wygrania wojny i przyporzadkowania sobie
> wiekszosci Swiata.

Ja tam lubię niektóre niemiecko-anglosaskie produkty intelektualne: Różokrzyżowców, H.O.G.D., Antropozofię, Jungism etc.

Re: Będzie kurwa aj waj!

<0c1d7e24-adac-4657-953c-9861a3b137e3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74622&group=soc.culture.polish#74622

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 Oct 2023 05:08:31 -0700 (PDT)
From: edlew...@gmail.com (narciasz)
 by: narciasz - Tue, 10 Oct 2023 12:08 UTC

wtorek, 10 października 2023 o 07:31:53 UTC-4 Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> Ja tam lubię niektóre niemiecko-anglosaskie produkty intelektualne: Różokrzyżowców, H.O.G.D., Antropozofię, Jungism etc.

ect.:
Gdy po przebudzeniu siędzę na kiblu przypominam sobie sen - oczywiste, że w czasie jego trwania jedynie obserwowałem obrazy układające się przed wyobraźnią, nie mając jasnej świadomości siebie. Samoświadomość nie jest więc tak wyraźna we śnie, jak w świadomości na jawie. Obrazy, które pojawiają w wyobraźni, przedstawiają dwa rodzaje scen. Są to albo serie obrazów mi znanych, ponieważ odnoszą się do niedawnych lub nie tak niedawnych wydarzeń, albo sceny, w których takie wydarzenia są zmienione na wszelkie sposoby, ich forma zmieniona do tego stopnia, że konkretne zdarzenia są nierozpoznawalne i wydaje nam się, że śnimy o czymś zupełnie nowym. Rzeczywiście możemy mieć sny, które nie są związane z żadnymi naszymi doświadczeniami i dlatego są zupełnie nowe. Ale w każdym przypadku będziemy mieli poczucie, że naszej wyobraźni ukazał się rodzaj żywego obrazu. To jest to, co pamiętamy po przebudzeniu. Niektóre sny pozostają w naszej pamięci dłużej, inne zaś zdają się znikać, gdy tylko musimy, po przebudzeniu, pójść do kibla.

https://www.bing.com/images/blob?bcid=rEvxgQISfy0GvEa4K43wynzaz3oG.....48

Re: Będzie kurwa aj waj!

<cf3fc515-e026-485b-9a12-21eb6848985bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74624&group=soc.culture.polish#74624

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 Oct 2023 05:40:31 -0700 (PDT)
References: <e4bdf15a-1e2e-428d-84bf-5c2ebaa9cdadn@googlegroups.com> <7f7af65f-5a29-44d5-a5d4-18fe21a1f7f3n@googlegroups.com> <b0450e23-9412-4223-a13b-e427464db144n@googlegroups.com> <6c5052e0-2b25-4782-bd40-183c2b41b73an@googlegroups.com> <1fe4f513-f06b-4e84-b849-21301b1d9273n@googlegroups.com> <e536bb25-6a84-4a34-8b32-df2c6ddba97dn@googlegroups.com> <556e4b99-8543-4b3b-80f8-2868093acedfn@googlegroups.com> <457c6b90-ac5d-4d21-8d43-062a3bd0393cn@googlegroups.com> <212d1da8-17b1-4763-bb14-54492095b655n@googlegroups.com> <382b6db5-9de9-4623-bfb4-56841d1b83b5n@googlegroups.com> <ug201b$21mfk$2@paganini.bofh.team> <f00bb0be-0b5b-4551-bca5-0c3f018e272an@googlegroups.com> <ae78f62e-de13-443e-b2de-c8db3d9af7d2n@googlegroups.com> <e636e057-bd06-469b-8679-93041ef5cf82n@googlegroups.com> <0c1d7e24-adac-4657-953c-9861a3b137e3n@googlegroups.com>
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Tue, 10 Oct 2023 12:40 UTC

wtorek, 10 października 2023 o 14:08:33 UTC+2 narciasz napisał(a):

> [...]
> Gdy po przebudzeniu siędzę na kiblu przypominam sobie sen - oczywiste, że w czasie jego trwania jedynie obserwowałem obrazy układające się przed wyobraźnią, nie mając jasnej świadomości siebie. Samoświadomość nie jest więc tak wyraźna we śnie, jak w świadomości na jawie.. Obrazy, które pojawiają w wyobraźni, przedstawiają dwa rodzaje scen. Są to albo serie obrazów mi znanych, ponieważ odnoszą się do niedawnych lub nie tak niedawnych wydarzeń, albo sceny, w których takie wydarzenia są zmienione na wszelkie sposoby, ich forma zmieniona do tego stopnia, że konkretne zdarzenia są nierozpoznawalne i wydaje nam się, że śnimy o czymś zupełnie nowym. Rzeczywiście możemy mieć sny, które nie są związane z żadnymi naszymi doświadczeniami i dlatego są zupełnie nowe. Ale w każdym przypadku będziemy mieli poczucie, że naszej wyobraźni ukazał się rodzaj żywego obrazu. To jest to, co pamiętamy po przebudzeniu. Niektóre sny pozostają w naszej pamięci dłużej, inne zaś zdają się znikać, gdy tylko musimy, po przebudzeniu, pójść do kibla.

Z panem Kiblem nie ma żartów...
Oto najświętsza relikwia Reformacji - Wychodek Marcina Lutra:
https://tinyurl.com/22ssd3bz

Re: Będzie kurwa aj waj!

<10c081eb-1678-4461-af8e-97ff51418fe1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=74625&group=soc.culture.polish#74625

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 Oct 2023 05:59:37 -0700 (PDT)
From: edlew...@gmail.com (narciasz)
 by: narciasz - Tue, 10 Oct 2023 12:59 UTC

wtorek, 10 października 2023 o 08:40:33 UTC-4 Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> Z panem Kiblem nie ma żartów...
> Oto najświętsza relikwia Reformacji - Wychodek Marcina Lutra:
> https://tinyurl.com/22ssd3bz

Popatrz, popatrz Jakubie, dzięki obstrukcji narodziła się Reformacja. Nie znałem przyczyny? Jednak, ściepa uczy!

Oto moje orle gniazdo:
https://123lazienka.pl/modules/ph_simpleblog/covers/487.jpg
Może i na nim powstanie jakaś nowa, lepsza odmiana Demokracji? Trzymaj kciuka!

Re: Będzie kurwa aj waj!

<c9a88785-ed07-4b4c-8efc-07df8d8d90b8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=75057&group=soc.culture.polish#75057

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 13 Oct 2023 19:23:36 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sat, 14 Oct 2023 02:23 UTC

On Sunday, October 8, 2023 at 4:27:23 PM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
> moto-lotni, uszly kompletnie uwadze Mossadu.
>
> To jakby dla Hollywood material byl, bez
> watpienia opinia publiczna przyklasnie ze

Nattanyahu wychowal sie po czesci w
USA gdzie konczyl Liceum a pozniej studia.
Przez wiele lat poddany byl tak jak cale
amerykanskie spoleczenstwo procesowi
postepujacej germanizacji.

Wierze ze stac Go na niebywale okrucienstwo
i przemoc. Inspirowany przez dzialania wojenne
W. Busha i Putynia moze nie zawachac sie
przed masowa zbrodnia.

Alternatywnie, mam nadzieje ze tak naprawde
i po cichu dogadal sie z Putyniem i sytuacja
w Gazie ma sluzyc aby wywrciu solidnej presji
na Amerykanow by natychmiast rozpoczeli
negocjacje w sprawie zakonczenia wojny na
Ukrainie. Nie wiem jak alternatywnie sobie
tlumaczyc wydarzenia.

Basia (Ona/Jej)

Re: Będzie kurwa aj waj!

<17245b1c-74b0-4931-81af-8ea8e93a1eb1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=75058&group=soc.culture.polish#75058

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 13 Oct 2023 19:42:36 -0700 (PDT)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Sat, 14 Oct 2023 02:42 UTC

wtorek, 10 października 2023 o 14:59:39 UTC+2 narciasz napisał(a):

> [...]
> https://123lazienka.pl/modules/ph_simpleblog/covers/487.jpg
> Może i na nim powstanie jakaś nowa, lepsza odmiana Demokracji? Trzymaj kciuka!

To u ciebie jest pompowanie elektryczne, a nie ciśnieniowe / grawitacyjne? Bo widzę, że wąż idzie do spłuczki od dołu zamiast z góry.

Re: Będzie kurwa aj waj!

<c8b7aca8-6b92-419c-8f73-31549289b332n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=75068&group=soc.culture.polish#75068

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 Oct 2023 05:23:52 -0700 (PDT)
<cf3fc515-e026-485b-9a12-21eb6848985bn@googlegroups.com> <10c081eb-1678-4461-af8e-97ff51418fe1n@googlegroups.com>
<17245b1c-74b0-4931-81af-8ea8e93a1eb1n@googlegroups.com>
From: edlew...@gmail.com (narciasz)
 by: narciasz - Sat, 14 Oct 2023 12:23 UTC

piątek, 13 października 2023 o 22:42:39 UTC-4 Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> To u ciebie jest pompowanie elektryczne, a nie ciśnieniowe / grawitacyjne? Bo widzę, że wąż idzie do spłuczki od dołu zamiast z góry.

Ten szlauch z zaworkiem służy do umycia sraki (za drzwiami jest bidet) - jakby Trybuny Ludu zabrakło do obtarcia anusa - wyjście awaryjne.