Fame may be fleeting but obscurity is forever.

interests / soc.culture.polish / Re: Zwyciestwo Prawdziwego Polaka nad wyksztalciuchem!

SubjectAuthor
* Zwyciestwo Prawdziwego Polaka nad wyksztalciuchem!ZalekBloom
+* Re: Zwyciestwo Prawdziwego Polaka nad wyksztalciuchem!Jakub A. Krzewicki
> [...]
  |`- Re: Zwyciestwo Prawdziwego Polaka nad wyksztalciuchem!Russet Bulba
  `- Re: Zwyciestwo Prawdziwego Polaka nad wyksztalciuchem!ZalekBloom

Pages:123
Re: Zwyciestwo Prawdziwego Polaka nad wyksztalciuchem!

<umqh9i54actur9ljhrtv6hckf62k0uv5vd@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66535&group=soc.culture.polish#66535

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Zwyciestwo Prawdziwego Polaka nad wyksztalciuchem!
Date: Sun, 25 Jun 2023 21:50:55 -0400
References: <bd6229d5-4c89-4ad6-9575-93996bab524en@googlegroups.com> <v8fb9itqvk7ool8ro8pm0k5v4rk0bl7138@4ax.com> <be3e7f2c-af73-4e9b-b8fd-078cf7dd4592n@googlegroups.com> <c59e9i1mskh4shpicglafr1dokmplb81f2@4ax.com> <53f28923-a171-4ee6-a3b5-70df1330c2a8n@googlegroups.com> <7bah9i9s6j0t4q93cdor7i27qutdud94pr@4ax.com> <0734577b-87e5-447b-89cc-cc1980c12251n@googlegroups.com> <rjeh9ip3h3cnp0gre9jei3baspoailjab5@4ax.com> <4e99209d-a3b0-42ca-9585-d52db843fc0dn@googlegroups.com>
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Mon, 26 Jun 2023 01:50 UTC

On Sun, 25 Jun 2023 16:17:25 -0700 (PDT), Russet Bulba
<cyrylmetody2014@gmail.com> wrote:

>Historia to sa mity i narracje i nie jest to jeszcze nauka w pelnym sensie tego slowa. Raczej chowa sie pod pretensja bycia nauka. A mysle, iz intencja zgrabowskiego jest bardzo czytelna i jezeli cos chodzi jak kaczka i kwacze jak kaczka to jest zupelnie prawdopodobne iz jest kaczka. Nie twierdze, iz Polscy nie mordowali Zydow ale
nie w samym fakcie istota zagadnienia lecz w masowosci. I tutaj warto by sie zapoznac z metodyka Grabiwskiego, poniewaz to nie sa policzone hroby i kosci lecz szacunki oparte na pewnych zalozeniach i w sumie nic wiecej. Gdy szackwano ofiary Holokaustu, to tez wzieto pod uwage polulacje ludnosci zydowskiej Europy z 1933 roku i
porownano ja z populacja w 1950 roku i stad jest te 6 milionow. Mozna sprawdzic na stronie Muzeum Holokaustu. Jest tez jeden intrygujacy szczegol, gdy np w tym okresie czasu liczba Zydow w Bulgarii spadla z 50,000 na okolo 6,000 ale li tylko w wyniku migracji, jako ze Holokaustu w Bulgarii nie bylo. Ale sam spadek byl niezwykle
>dramatyczny i pytanie, gdzie ci ludzie wyemigrowali z przyjaznej im Bulgarii i z jakich powodow pozostawiajac za soba domy i w miare stabilne zycie z przyjaznym im rezymem komunistycznym. A skoro tam, to co dzialo sie gdzie indziej, czyli jaka byla migracja pozaeuropejska. No ale tyle o szacunkach.

Click here to read the complete article
Re: Zwyciestwo Prawdziwego Polaka nad wyksztalciuchem!

<b3242520-5a27-43a9-b985-e55da0abf46cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66558&group=soc.culture.polish#66558

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 26 Jun 2023 03:36:27 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 26 Jun 2023 10:36 UTC

<j7kj9i5mqs2o7o410fe5btkmudr90eqic6@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66595&group=soc.culture.polish#66595

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 26 Jun 2023 14:01:13 -0400
References: <be3e7f2c-af73-4e9b-b8fd-078cf7dd4592n@googlegroups.com> <c59e9i1mskh4shpicglafr1dokmplb81f2@4ax.com> <53f28923-a171-4ee6-a3b5-70df1330c2a8n@googlegroups.com> <7bah9i9s6j0t4q93cdor7i27qutdud94pr@4ax.com> <0734577b-87e5-447b-89cc-cc1980c12251n@googlegroups.com> <rjeh9ip3h3cnp0gre9jei3baspoailjab5@4ax.com> <4e99209d-a3b0-42ca-9585-d52db843fc0dn@googlegroups.com> <umqh9i54actur9ljhrtv6hckf62k0uv5vd@4ax.com> <b3242520-5a27-43a9-b985-e55da0abf46cn@googlegroups.com>
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Mon, 26 Jun 2023 18:01 UTC

On Mon, 26 Jun 2023 03:36:27 -0700 (PDT), Russet Bulba

<7d7a238a-b10e-4d4a-84c2-bf1c7c5db182n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66599&group=soc.culture.polish#66599

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 26 Jun 2023 11:38:45 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 26 Jun 2023 18:38 UTC

<u7coin$120pl$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=66608&group=soc.culture.polish#66608

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 26 Jun 2023 19:23:03 -0000 (UTC)
<7d7a238a-b10e-4d4a-84c2-bf1c7c5db182n@googlegroups.com>
 by: andal - Mon, 26 Jun 2023 19:23 UTC

On Mon, 26 Jun 2023 11:38:45 -0700 (PDT), Russet Bulba wrote:

> Wiec nie lepiej zamiast na spekulacjach, to skupic sie w takiej sytuacji
> na dowodach. Sa takie nurty historii ale na ogol represjonowane nie
> koniecznie cenzura panstwowa lecz srodowiskowa.

Wasner i reszta zydow wlasnie przygotowuja dowody ze to Polacy a nie
Niemcy wywolali WW2 i spowodowali holocaust, a Netanyahu ich wspomaga

Pages:123